Mijn Solucious

Wachtwoord

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Dat overkomt iedereen weleens!
Klik hier op 'Wachtwoord vergeten', geef je gebruikersnaam in en klik op 'Aanvragen'.
Je ontvangt meteen een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.


Ondervind je nog problemen? Neem dan contact op met onze medewerkers op het nummer + 32 2 333 88 88.

Gebruikersnaam

Wat is mijn gebruikersnaam?

Je koos je gebruikersnaam tijdens de registratie.

Ken je je logingegevens niet meer? Vul dan hier je e-mailadres in. Vervolgens ontvang je een bericht met je gebruikersnaam.

Ondervind je nog problemen? Neem dan contact op met onze medewerkers op het nummer + 32 2 333 88 88.

Adreswijziging

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Dat kan heel eenvoudig via onze klantendienst. Stuur gewoon een e-mail naar salessupport@solucious.be om je adreswijziging door te geven.

Aankoopstatistieken

Hoe vraag ik statistieken van mijn aankopen aan?

Je statistieken vraag je snel en makkelijk aan via Mijn Solucious.

  1. 1. Log je eerst in.
  2. 2. Ga dan naar Mijn Solucious > Mijn Statistieken.
  3. 3. Duid de gewenste periode aan en geef je klantennummer(s) in.
  4. 4. Vervolgens ontvang je binnen de 5 minuten een e-mail met een overzichtelijk Excelbestand. Hierin vind je alle informatie zoals de bestelde producten met hun prijs, hoeveelheid, datum en het aankoopbedrag. Je kunt desgewenst ook een extra ontvanger toevoegen.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Dat is erg makkelijk! Klik rechts bovenaan op onze website op ‘Profiel’ en kies ‘Mijn gegevens’ in het dropdownmenu. Hier kun je jouw telefoonnummer, e-mailadres of andere contactgegevens aanpassen.

Nieuwe vestiging

Hoe voeg ik een nieuwe vestiging toe aan mijn Solucious account?

Een nieuwe vestiging toevoegen? Contacteer onze klantendienst via mail op salessupport@solucious.be

Bestelhistoriek

Hoe druk ik mijn bestelhistoriek af?

Heel eenvoudig: log in en klik op 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. Open je bestelhistoriek en download het bestand in pdf-formaat.

Hoe kan ik mijn bestelhistoriek bekijken?

Je vindt je bestelhistoriek op 2 plaatsen terug als je ingelogd bent:
1. In de hoofdnavigatie onder 'Historiek'
Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek. Net zoals in het volledige assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.


2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.

Hoe verwijder ik artikelen uit mijn bestelhistoriek?

Zoek in je historiek het product dat je wenst te verwijderen. Klik op het icoontje dat rechtsboven verschijnt wanneer je over het product navigeert. Er opent een menu “Toevoegen aan lijst” onderaan heb je de optie “Uit de historiek verwijderen”

Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?

Heel eenvoudig: log in en selecteer 'Mijn bestellingen' in de hoofdnavigatie.
Hier vind je je onafgewerkte, lopende en geleverde bestellingen terug.

Onafgewerkte bestellingen geeft je een overzicht van je gestarte maar nog niet geplaatste bestellingen. 

Lopende bestellingen zijn geplaatste bestellingen (online+offline). Opgelet dit overzicht is beperkt tot 30 bestellingen. 

Je geleverde bestellingen geven je een overzicht van je vorige bestellingen. Word je per maand gefactureerd dan is je overzicht geleverde bestellingen mogelijks niet correct. 

 

Hoe zie ik een vervangproduct in mijn historiek?

Heel eenvoudig. We tonen je alle vervangproducten bovenaan je historiek. Je herkent ze aan een blauwe driehoek op het product. Het oude product kan je niet meer bestellen en zie je dus niet meer staan.

De nieuwe vervangproducten blijven in jouw historiek staan met het blauwe label tot je ze bestelt. Eens je het vervangproduct bestelt, komt het automatisch in je historiek. Is het vervangproduct niet geschikt voor jou? In dat geval verwijder dit product gewoonweg. 

tl_files/content_resources/FAQ/vervangartikel-screenshot-historiek.PNG

Hoe voeg ik een vervangproduct toe aan mijn historiek?

Vervangproducten komen automatisch in je historiek nadat je ze bestelt.

Hoe verwijder ik een vervangproduct uit mijn historiek?

Is het vervangproduct niet interessant voor jou? Geen probleem! Vervangproducten die je niet wil bestellen, verwijder je eenvoudig uit je historiek. Klik rechtsboven op de producttegel op het opties-knop. Klik op “verwijder uit je historiek”.

Lijstjes

Wat zijn mijn lijstjes?

Om tijd te besparen, kun je producten die je regelmatig bestelt in persoonlijke lijstjes opslaan. Bijvoorbeeld ‘Wekelijkse bestelling’. Zo vind je artikelen die je frequent nodig hebt nóg sneller terug.

Onder 'Voorgestelde lijstjes' vind je enkele suggesties met interessante producten.

Hoe voeg ik een product toe aan mijn lijstje?

Op elke productpagina zie je onder het winkelmandje een ‘In lijst’-knop.
Een klik volstaat om het product aan een persoonlijk lijstje toe te voegen.

Hoe zie ik vervangproducten in mijn lijstjes?

Een vervangproduct is een product waarvan de verpakking, volume, … licht wijzigt. Hierdoor krijgt dit een nieuw artikelnummer. Het oude product kan je niet meer bestellen. Je herkent vervangproducten aan een blauwe driehoek op het product.

tl_files/content_resources/FAQ/vervangartikel-screenshot-lijstjes.PNG

Is het vervangproduct niet geschikt voor jou? Klik op het vuilbakje in op de artikellijn, om het product te verwijderen. 

Hoe voeg ik een vervangproduct toe aan mijn lijstje?

Het vervangproduct blijft in jouw lijstje staan met het blauwe driehoekje tot je het zelf verwijderd. 

Hoe verwijder ik een vervangproduct van mijn lijstje?

Klik op het vuilbakje op de artikellijn.  

Onderdelen van je webaccount

Hoe zit mijn Solucious account in mekaar?

Als je ingelogd bent, vind je de volgende rubrieken terug:
Mijn lijstjes: hier vind je lijstjes die je zelf hebt aangemaakt en suggesties. Ze helpen je om een bestelling snel en gemakkelijk samen te stellen.
Onder ‘Historiek’ vind je trouwens ook de producten uit je vorige bestellingen terug.
Mijn bestellingen: dit is een handig overzicht van alle onafgewerkte, geleverde en lopende bestellingen.
Klanten: een overzichtelijke lijst van alle klanten waarvoor je met jouw gebruikersnaam bestellingen kan plaatsen.
Mijn gegevens: hier kun je je gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen en je contactgegevens aanpassen.