Belangrijke info, maatregelen en FAQ omtrent Corona covid-19

Dit is gebaseerd op info die we beschikbaar hebben op 16/10/2020, 22u. Indien er wijzigingen optreden in de situatie, organiseren we ons daarop en zorgen voor updates van de info op deze pagina.

Solucious staat ook nu voor je klaar
als betrouwbare foodservicepartner

ruim assortiment van food en non-food

eenvoudig online bestellen

bezorgd op jouw locatie, met aandacht voor de preventieve maatregelen

SNELLE LINKS:


-

Solucious blijft instaan voor een betrouwbare dienstverlening

Informatie rond onze producten en/of jouw bestelling vind je makkelijk en eenvoudig terug op onze bestelwebsite. Altijd en overal.


Beschikbaarheid van ons assortiment

Onze stock aan food en non-food producten en de aanvoer van nieuwe producten blijft ruim voldoende om aan je vraag te voldoen*.
Je kan zoals steeds online onze stock checken. Op die manier heb je altijd en direct het overzicht en zekerheid over de levering van je bestelde producten.

*Met uitzondering van handschoenen die wegens grote vraag tijdelijk uit stock zijn bij onze leveranciers.


Gemakkelijk online bestellen

Bestellen doe je snel en eenvoudig online via pc, tablet of smartphone. Dit kan je doen 24/7, op het moment dat het jou past.


Je bestelling aanpassen of annuleren

Ben je genoodzaakt om je bestelling aan te passen of te annuleren? Daar gaat Solucious flexibel mee om.

  • Je kan tot 2 werkdagen voor leverdatum zelf je reeds geplaatste bestelling aanpassen/annuleren. Lees hier hoe.
  • 1 werkdag voor de levering je bestelling aanpassen/annuleren? Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst op +32 2 333 88 88 of via info@solucious.be.


Een betrouwbare levering

Ook in uitzonderlijke omstandigheden zorgen we voor continuïteit in leveringen. We leveren je aangekochte producten binnen de afgesproken levertermijn. 


De beschikbaarheid van onze klantendienst

Voor je vragen, raadpleeg eerst onze veelgestelde vragen.
Vind je jouw vraag hier niet tussen? Contacteer dan onze klantendienst via chat, e-mail of op +32 2 333 88 88. Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u - 17u30.

Preventieve maatregelen
van Solucious

Gezondheid en veiligheid van ons allen primeert

We blijven inzetten op jouw veiligheid en die van onze bezorgers. Zij houden zich aan volgende maatregelen inzake hygiëne en afstand houden.

 Onze bezorgers:

1. leveren je bestelling opnieuw enkel tot aan de voordeur/loskaai (en gaan dus niet meer in je gebouw)

  • nemen de lege bakken bij een volgende levering terug mee
  • verwachten dat leeggoed en lege bakken klaarstaan aan de voordeur/loskaai

2. beperken zoveel mogelijk directe contacten

  • dragen een mondmasker
  • ontsmetten na elk gebruik de betaalterminal
  • begroeten je van op afstand

-

Steunmaatregelen
horeca

Welke tegemoetkomingen voorziet de overheid voor jouw horecazaak?

>  We verzamelden ze in een handig overzicht:

- Vlaanderenhttps://www.horecavlaanderen.be/corona-info         
- Brusselhttps://www.horecabruxelles.be/category/coronavirus/
- Wallonië : http://www.horecawallonie.be/horeca/default.aspx     

 


-
-

Vragen in verband met corona covid-19

Ik heb een dringende vraag, hoe bereik ik zo snel mogelijk de klantendienst van Solucious?

 
Om snel een antwoord te krijgen op je vragen, volg je het volgende stappenplan:

  1.           1. Lees eerst onze algemene veelgestelde vragen en de veelgestelde vragen over Corona hieronder. We werken deze constant bij.
  2.           2. Het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met de klantendienst: 
  1.                     1. Stuur een e-mail naar info@solucious.be
  2.                     2. Of chat via onze website
  3.                     3. Of bel naar +32 2 333 88 88

  
Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u30.

In de huidige situatie houden we onze medewerkers van de klantendienst zo veel mogelijk beschikbaar voor dringende vragen van onze professionele klanten in de zorgsector. 

 

Welke preventieve maatregelen neemt Solucious?

 

Gezondheid en veiligheid van ons allen primeert. We blijven inzetten op jouw veiligheid en die van onze bezorgers. Zij houden zich aan volgende maatregelen inzake hygiëne en afstand houden.

Onze bezorgers:

1.  leveren je bestelling tot aan je voorraad-, koel- of diepvriesruimte. Voel je je veiliger bij de beperkende maatregelen? Dan leveren we je jouw bestelling tot aan je voordeur/loskaai.

2.    beperken zoveel mogelijk directe contacten dragen een mondmasker ontsmetten na elk gebruik de betaalterminal begroeten je van op afstand Meer info over onze maatregelen.

 

We blijven de situatie van dichtbij volgen en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe ontwikkelingen.

Mijn bedrijf/organisatie neemt nog extra maatregelen omtrent Corona covid-19. Informeren jullie de bezorgers hierover?

 
Van zodra je ons informeert over extra maatregelen bij jou, maken wij hierover afspraken met onze bezorgers. 

Contacteer dus snel onze klantendienst hierover. 

           1. Stuur een e-mail naar info@solucious.be.
           2. of chat via onze website
           3. of bel naar +32 2 333 88 88

 
Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u30.

 

Is er voldoende voorraad van de producten?

 
Ja, onze stock en de dagelijkse aanvoer van voedingsproducten blijven ruim voldoende om aan jullie vraag te voldoen.
Je kan steeds online onze stock checken. Op die manier heb je de zekerheid over de levering van je bestelde producten.

 

Kan ik op dit moment een bestelling plaatsen bij Solucious?

 
Ja, online bestellen via pc, tablet of smartphone, op het moment dat het jou past, blijft mogelijk 24/7. Ook in uitzonderlijke omstandigheden zorgen we voor continuïteit in leveringen. 

 

Ik had reeds een bestelling geplaatst, zal ik deze ontvangen?

 
Ja, in de huidige situatie blijft Solucious inzetten opeen betrouwbare levering aan je organisatie. Er wijzigt niets aan de overeengekomen levertermijnen.

 

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

 
Ja, Solucious gaat flexibel mee om met het aanpassen en annuleren van bestellingen.

  1.           1. Je bestelling aanpassen?
              Je kan tot 2 dagen voor leverdatum je bestelling aanpassen. Dit doe je eenvoudig 24/7 online bij 'Mijn bestellingen' op onze website.
  2.           2. Je bestelling  volledig annuleren?
              Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst op +32 2 333 88 88, via de chat op onze website of via info@solucious.be.

 

-

.

Klik hier voor een overzicht van alle nieuwsberichten.