Preventieve maatregelen
van Solucious
Gezondheid en veiligheid van ons allen primeert
We blijven inzetten op jouw veiligheid en die van onze bezorgers. Zij houden zich aan volgende maatregelen inzake hygiëne en afstand houden.
Onze bezorgers:
1. leveren je bestelling opnieuw enkel tot aan de voordeur/loskaai (en gaan dus niet meer in je gebouw)
- nemen de lege bakken bij een volgende levering terug mee
- verwachten dat leeggoed en lege bakken klaarstaan aan de voordeur/loskaai
2. beperken zoveel mogelijk directe contacten
- dragen een mondmasker
- ontsmetten na elk gebruik de betaalterminal
- begroeten je van op afstand
-
Steunmaatregelen
horeca
Welke tegemoetkomingen voorziet de overheid voor jouw horecazaak?
> We verzamelden ze in een handig overzicht:
- Vlaanderen : https://www.horecavlaanderen.be/corona-info
- Brussel : https://www.horecabruxelles.be/category/coronavirus/
- Wallonië : http://www.horecawallonie.be/horeca/default.aspx
-
-
Vragen in verband met corona covid-19
Om snel een antwoord te krijgen op je vragen, volg je het volgende
stappenplan:
- 1. Lees eerst onze algemene veelgestelde vragen en de veelgestelde vragen over Corona hieronder. We werken deze constant bij.
- 2. Het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op
met de klantendienst:
Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen
In de huidige situatie houden we onze medewerkers van de klantendienst zo veel mogelijk beschikbaar voor dringende vragen van onze professionele klanten in de zorgsector.
Gezondheid en veiligheid van ons allen primeert. We blijven inzetten op jouw veiligheid en die van onze bezorgers. Zij houden zich aan volgende maatregelen inzake hygiëne en afstand houden.
Onze bezorgers:
1. leveren je bestelling tot aan je voorraad-, koel- of diepvriesruimte. Voel je je veiliger bij de beperkende maatregelen? Dan leveren we je jouw bestelling tot aan je voordeur/loskaai.
2. beperken zoveel mogelijk directe contacten dragen een mondmasker ontsmetten na elk gebruik de betaalterminal begroeten je van op afstand Meer info over onze maatregelen.
We blijven de situatie van dichtbij volgen en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe ontwikkelingen.
Van
zodra je ons informeert over extra maatregelen bij jou, maken wij hierover
afspraken met onze bezorgers.
Contacteer
dus snel onze klantendienst hierover.
1. Stuur een e-mail naar info@solucious.be.
2. of chat via onze website
3. of bel naar +32 2 333 88 88
Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 7u tot 17u30.
Ja, onze stock en de dagelijkse aanvoer van voedingsproducten blijven
ruim voldoende om aan jullie vraag te voldoen.
Je kan steeds online onze stock
checken. Op die manier heb je de zekerheid over de levering van je bestelde
producten.
Ja, online bestellen via pc, tablet of smartphone, op het moment dat
het jou past, blijft mogelijk 24/7. Ook in uitzonderlijke omstandigheden zorgen
we voor continuïteit in leveringen.
Ja, in de huidige situatie blijft Solucious inzetten opeen betrouwbare
levering aan je organisatie. Er wijzigt niets aan de overeengekomen
levertermijnen.
Ja, Solucious gaat flexibel mee om met het aanpassen en annuleren van
bestellingen.
- 1. Je bestelling aanpassen?
Je kan tot 2 dagen voor leverdatum je bestelling aanpassen. Dit doe je eenvoudig 24/7 online bij 'Mijn bestellingen' op onze website. - 2. Je bestelling
volledig annuleren?
Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst op +32 2 333 88 88, via de chat op onze website of via info@solucious.be.
.