Vrijdag, 13 Maart 2020 om 8:45

Preventieve maatregelen van Solucious

In de context van Corona COVID-19 willen we je informeren over de continuïteit van onze dienstverlening en wat we daarvoor doen.

We vinden het belangrijk om ook in uitzonderlijke omstandigheden je bestelling bij jou af te leveren. Een betrouwbare dienstverlening door een voldoende beschikbaarheid van onze producten en onze medewerkers staan hierbij voorop.  

Om deze continuïteit te garanderen, namen we een aantal interne maatregelen.  We volgen hierbij de adviezen/richtlijnen van de overheid.

Ben je genoodzaakt om je bestelling aan te passen? Je kan tot 2 dagen voor leverdatum je bestelling aanpassen. Dit doe je eenvoudig online via onze website. Moet je je bestelling volledig annuleren? Neem dan snel contact op met onze klantendienst op 02/333.88.88 of via info@solucious.be. Onze klantendienst is tijdelijk extra vroeg bereikbaar. Van maandag tot en met vrijdag: 7u - 17u30.

Verder voorzien we een aantal tijdelijke maatregelen voor de bezorger die bij jou levert:

  • - hij begroet je graag van op afstand
  • - hij houdt rekening met jullie preventieve maatregelen
  • - hij verkiest om je bestelling aan de deur te overhandigen
  • - hij vraagt je je eigen balpen te gebruiken voor het ondertekenen van documenten

 

tl_files/content_resources/Crisis/Flyer_corona-bezorging_NL_def.jpg


Zijn er ook bij jou extra maatregelen van kracht? Contacteer onze klantendienst hierover. We maken daarover dan samen afspraken.   

Zo zorgen we samen dat onze leveringen zowel voor jou als voor onze bezorger veilig blijven verlopen de komende tijd.