Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
Log in op onze website. Bovenaan je winkelwagen of de homepagina kies je je levermoment. Het uiterste bestelmoment ‘Deadline voor de bestelling’ verschijnt rechts van je gekozen leverdatum. Plaats je bestelling voor deze datum en uur. Je kan je bestelling nadien nog aanpassen tot 2 werkdagen voor levering.
Tip: Wanneer je inlogt, passen ons assortiment en prijzen automatisch aan.
1. Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Als je op
factuur betaalt zie je in de e-mail een betaalknop.
2. Klik op
deze betaalknop. In je browser
opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal
gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al
ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.
3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop in de e-mail. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. Ook als je de e-mail doorstuurt, werkt dit.
Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.
Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.
Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet.