Zoekresultaten voor: Werken met lijstjes

Werken met lijstjes

Lijstjes kunnen erg handig zijn om het bestellen nog makkelijker te maken. Ontdek hoe het werkt!

Hoe kan ik een herhaalbestelling plaatsen?

Bestel vlot opnieuw dezelfde producten. Dit doe je eenvoudig door:

- het opladen van jouw excellijst.
- het werken met ‘Mijn lijstjes’ op onze website. 
- producten toe te voegen via ‘Mijn historiek’ . Lees hier hoe.
- producten toe te voegen via Lopende of Geleverde bestellingen in ‘Mijn bestellingen’: klik op ‘Open als lijst’ en voeg zo producten toe aan je actief winkelmandje.

Wat zijn mijn lijstjes?

Om tijd te besparen, kun je producten die je regelmatig bestelt in persoonlijke lijstjes opslaan. Bijvoorbeeld ‘Wekelijkse bestelling’. Zo vind je artikelen die je frequent nodig hebt nóg sneller terug.

Onder 'Voorgestelde lijstjes' vind je enkele suggesties met interessante producten.

Hoe zie ik vervangproducten in mijn lijstjes?

Een vervangproduct is een product waarvan de verpakking, volume, … licht wijzigt. Hierdoor krijgt dit een nieuw artikelnummer. Het oude product kan je niet meer bestellen. Je herkent vervangproducten aan een blauwe driehoek op het product.

tl_files/content_resources/FAQ/vervangartikel-screenshot-lijstjes.PNG

Is het vervangproduct niet geschikt voor jou? Klik op het vuilbakje in op de artikellijn, om het product te verwijderen. 

Hoe druk ik mijn bestelhistoriek af?

Heel eenvoudig: log in en klik op 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. Open je bestelhistoriek en download het bestand in pdf-formaat.

Waar kan ik mijn bestelhistoriek terugvinden?

De bestelhistoriek vind je op 2 plaatsen terug:

1. In de hoofdnavigatie

Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek, en je kan erdoor browsen zoals door het volledige assortiment. Producten die niet meer in het assortiment zitten worden hier niet getoond.

 

2. Bij je Lijstjes

De bestelhistoriek wordt nu ook als een lijst weergegeven. Log in, en selecteer 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. De bestelhistoriek staat in het derde tabblad.

Hier zie je dan alle producten uit je bestelhistoriek onder elkaar opgelijst. Handig om snel te bestellen.

Hoe zit mijn Solucious account in mekaar?

Als je ingelogd bent, vind je de volgende rubrieken terug:
Mijn lijstjes: hier vind je lijstjes die je zelf hebt aangemaakt en suggesties. Ze helpen je om een bestelling snel en gemakkelijk samen te stellen.
Onder ‘Historiek’ vind je trouwens ook de producten uit je vorige bestellingen terug.
Mijn bestellingen: dit is een handig overzicht van alle onafgewerkte, geleverde en lopende bestellingen.
Klanten: een overzichtelijke lijst van alle klanten waarvoor je met jouw gebruikersnaam bestellingen kan plaatsen.
Mijn gegevens: hier kun je je gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen en je contactgegevens aanpassen.

Hoe kan ik de producten vinden die ik zoek?
  • - Navigeren doorheen het assortiment: Klik op 'Assortiment' en selecteer telkens de categorie van jouw keuze om de gewenste producten te vinden.
  • - Via bestelhistoriek: Log in en jouw "Historiek" verschijnt in de hoofdnavigatie. Daaronder zie je alle producten die in de laatste 18 maanden werden besteld. Die kun je gemakkelijk toevoegen aan het winkelmandje.
  • - Via de zoekfunctie: Vul bovenaan de site een zoekterm in, en de best passende producten komen tevoorschijn.
  • - Via reeds geplaatste bestellingen: Log in en ga naar 'Mijn bestellingen'. Daar kun je de lopende en geleverde bestellingen weer bekijken en de producten daaruit toevoegen aan jouw nieuwe bestelling.
  • - Via 'Mijn lijstjes': Log in en ga naar 'Mijn lijstjes'. Daar kun je gemakkelijk een lijstje aanmaken met producten die je regelmatig bestelt. De producten toevoegen in jouw winkelmandje is dan zeer eenvoudig.
Hoe vind ik producten?

Er zijn verschillende mogelijkheden:

- Navigeer doorheen het assortiment: klik op 'Assortiment' en selecteer telkens de categorie van jouw keuze om de gewenste producten te vinden.

- Via bestelhistoriek: als je ingelogd bent, verschijnt jouw ‘Historiek’ in de hoofdnavigatie. Zo zie je alle producten die je de voorbije 18 maanden besteld hebt. Via ‘Historiek’ voeg je heel eenvoudig producten toe aan je winkelmandje.

- Via de zoekfunctie: vul bovenaan in de zoekbalk je zoekterm in. De best passende producten komen meteen tevoorschijn.

- Via reeds geplaatste bestellingen: log in en ga naar 'Mijn bestellingen'. Hier krijg je een overzicht van de lopende en geleverde bestellingen. Zo kan je heel eenvoudig producten in je winkelmandje plaatsen voor een nieuwe bestelling.

- Via 'Mijn lijstjes': log in en ga naar 'Mijn lijstjes'. Hier maak je snel een lijstje aan met producten die je regelmatig bestelt. Zo versnel je het bestelproces.

Hoe kan ik mijn bestelhistoriek bekijken?

Je vindt je bestelhistoriek op 2 plaatsen terug als je ingelogd bent:
1. In de hoofdnavigatie onder 'Historiek'
Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek. Net zoals in het volledige assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.


2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.