Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
We leveren op alle weekdagen.
Op zaterdag leveren we aan horecazaken en grootkeukens (meer info).
We leveren niet op zondag.
Voor klanten in de horeca of
zorgsector is het mogelijk om (een) vaste leverdag(en) af te spreken.
Bel daarvoor
naar onze medewerkers op +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be.
We doen er alles aan om producten met een zo lang mogelijke houdbaarheidsdatum te bezorgen. Hieronder vind je een lijst met de minimale houdbaarheid per artikelsoort. De dag van de levering is inbegrepen. Gekoelde producten: minimaal 10 dagen houdbaar Minimaal 3 dagen houdbaar:
Minimaal 7 dagen houdbaar:
Droge producten: minimaal 30 dagen houdbaar
|
Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.
Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.
Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet.
Bij positieve kredietscore kan je betalen via factuur na de levering. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Anders via Bancontact, Visa of Mastercard bij levering. Let op, wij aanvaarden geen cash.
We leveren op alle weekdagen en zaterdagen. Dit jaar beleverden we jeugdkampen extra op zondag 21 juli 2024, maar deze dag is al volzet
Bij een positieve kredietscore betaal je via factuur. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Je betalingstermijn en kredietlimiet bepalen we ook op basis van deze score.
In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
Om de betalingsvoorwaarden te bespreken, neem je best contact op met je accountmanager.
Plaats je bestelling voor 17u* op dag 1. Dan leveren we dit 2 dagen later, op dag 3.
* Horecaklanten kunnen hun bestelling plaatsen tot 23u. Let op, bepaalde producten moet je wel voor 17u bestellen. Je herkent ze aan het klokje. Extra meldingen op de website en in je winkelmand houden je op de hoogte.
Je krijgt altijd de vroegst mogelijke leverdatum te zien bij het kiezen van je leverdag. Ook de deadline om je bestelling te plaatsen zie je dan duidelijk staan.
Bestel- en leverschema:
Maandag -> Woensdag
Dinsdag -> Donderdag
Woensdag -> Vrijdag
Donderdag -> Maandag
-> Zaterdag (Meer info)
Vrijdag -> Dinsdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Woensdag
In uitzonderlijke gevallen, als het echt ontzettend druk is, kan de levertermijn langer worden.
Werk je in de horeca- of zorgsector? Bel dan onze medewerkers via +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be om een vaste leverdag af te spreken.
PS: Je kan je bestelling ook aanpassen. Lees hier meer.
Niet tevreden over een bestelling? Meld je eventuele klacht binnen de vijf dagen na aankoop via info@solucious.be of via telefoon op het nummer op +32 2 333 88 88. Onze medewerkers doen er alles aan om zo snel mogelijk een geschikte oplossing te vinden. |
We verwittigen jou op voorhand als een besteld product door een onverwachte situatie toch ontbreekt in jouw levering.
Wanneer en hoe?
Alternatief?
Je kunt 24/7 bestellingen plaatsen via onze website. Dat kan heel eenvoudig: |