Hoe kunnen we jou helpen?

Krijg je graag meer informatie over Solucious of ons aanbod?
Of heb je een specifieke vraag?
Een van onze medewerkers zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Bel je ons liever op?
Bereik ons op +32 2 333 88 88

Openingstijden:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

CAPTCHA image
verzenden

Vraag & Antwoord

Wachtwoord vergeten. Wat nu?

Op de loginpagina klik je op de link 'Wachtwoord vergeten'. Geef jouw gebruikersnaam in en klik op 'Verzenden'. We sturen je onmiddellijk een e-mail om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Waarom kan ik mijn bestelling niet doorsturen?

Controleer volgende zaken:

1. Ben je ingelogd? Als je nog geen inloggegevens hebt, dien je je eerst te registeren.

2. Heb je de voorgestelde leverdatum reeds bevestigd of een andere datum gekozen? Je ziet deze datum bovenaan de overzichtspagina van jouw winkelmandje.

3. Zitten er producten in jouw winkelmandje waarvoor wordt aangegeven dat er geen of onvoldoende stock is? Pas indien nodig jouw bestelhoeveelheden aan.

4. Zitten er producten in jouw winkelmandje waarvoor wordt aangegeven dat ze niet meer in het assortiment worden aangeboden? Gelieve deze dan uit jouw winkelmandje te verwijderen of het gesuggereerde alternatief te kiezen.

5. Zitten er bestelartikelen in jouw winkelmandje met een langere levertermijn? Verwijder dit bestelartikel en geef het in een aparte bestelling in met een latere leveringsdatum.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling. Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling. Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen',  klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.

Hoe en wanneer kan ik betalen?

Bij een positieve kredietscore, betaal je via factuur. De betalingstermijn en kredietlimiet worden ook op basis van deze score bepaald.
In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.

Ik krijg een suggestiedatum voor levering - kan ik dat veranderen/wat is de impact?

De datum die wordt voorgesteld, is de vroegst mogelijke leverdatum. Je kunt deze datum bevestigen of steeds een latere leverdatum kiezen.