Belangrijke info, maatregelen en FAQ omtrent Corona covid-19

Solucious staat ook nu voor je klaar
als betrouwbare foodservicepartner

ruim assortiment van food en non-food

eenvoudig online bestellen

bezorgd op jouw locatie, met aandacht voor de preventieve maatregelen

SNELLE LINKS:


-

Solucious blijft instaan voor een betrouwbare dienstverlening

Informatie rond onze producten en/of jouw bestelling vind je makkelijk en eenvoudig terug op onze bestelwebsite. Altijd en overal.


Beschikbaarheid van ons assortiment

Onze stock aan food en non-food producten en de aanvoer van nieuwe producten blijft ruim voldoende om aan je vraag te voldoen*.
Je kan zoals steeds online onze stock checken. Op die manier heb je altijd en direct het overzicht en zekerheid over de levering van je bestelde producten.

*Met uitzondering van handschoenen die wegens grote vraag tijdelijk uit stock zijn bij onze leveranciers.


Gemakkelijk online bestellen

Bestellen doe je snel en eenvoudig online via pc, tablet of smartphone. Dit kan je doen 24/7, op het moment dat het jou past.


Je bestelling aanpassen of annuleren

Ben je genoodzaakt om je bestelling aan te passen of te annuleren? Daar gaat Solucious flexibel mee om.

  • Je kan tot 2 werkdagen voor leverdatum zelf je reeds geplaatste bestelling aanpassen/annuleren. Lees hier hoe.
  • 1 werkdag voor de levering je bestelling aanpassen/annuleren? Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst op +32 2 333 88 88 of via info@solucious.be.


Een betrouwbare levering

Ook in uitzonderlijke omstandigheden zorgen we voor continuïteit in leveringen. We leveren je aangekochte producten binnen de afgesproken levertermijn. 


De beschikbaarheid van onze klantendienst

Voor je vragen, raadpleeg eerst onze veelgestelde vragen.
Vind je jouw vraag hier niet tussen? Contacteer dan onze klantendienst via chat, e-mail of op +32 2 333 88 88. Onze klantendienst is bereikbaar op volgende tijdstippen:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

Preventieve maatregelen
van Solucious

Gezondheid en veiligheid van ons allen primeert

We blijven inzetten op jouw veiligheid en die van onze bezorgers. Zij houden zich aan volgende maatregelen inzake hygiëne en afstand houden.

 Onze bezorgers:

1. leveren je bestelling opnieuw enkel tot aan de voordeur/loskaai (en gaan dus niet meer in je gebouw)

  • nemen de lege bakken bij een volgende levering terug mee
  • verwachten dat leeggoed en lege bakken klaarstaan aan de voordeur/loskaai

2. beperken zoveel mogelijk directe contacten

  • dragen een mondmasker
  • ontsmetten na elk gebruik de betaalterminal
  • begroeten je van op afstand

-

Steunmaatregelen
horeca

Welke tegemoetkomingen voorziet de overheid voor jouw horecazaak?

>  We verzamelden ze in een handig overzicht:

- Vlaanderenhttps://www.horecavlaanderen.be/corona-info         
- Brusselhttps://www.horecabruxelles.be/category/coronavirus/
- Wallonië : http://www.horecawallonie.be/horeca/default.aspx     

 


-
-

Klik hier voor een overzicht van alle nieuwsberichten.