Welkom bij Solucious!
Je bent al geregistreerd, maar wat zijn nu de volgende stappen?
We helpen je graag op weg.
l
1. Check je gegevens, lever- en facturatieadres
Zo doe je dat:
-
Ga naar 'mijn gegevens' om je naam en e-mailadres te controleren.
- Check daarbij zeker je gsm-nummer zodat onze bezorgers je kunnen bereiken.
- Indien gewenst, pas je je gebruikersnaam en/of wachtwoord aan. - Je lever- en facturatieadressen controleer je in de klantenzone.
Wil je een adres aanpassen? Contacteer dan onze klantendienst.
D
3. Zoek producten en vul je winkelwagen
Zo doe je dat:
- Zoek en vind gemakkelijk producten via de zoekfunctie of via de assortimentsbalk.
- Klik op de groene winkelwagen-knop om een product toe te voegen aan je bestelling.
Zodra je een hoeveelheid ziet, zit het product in je winkelwagen.
Wist je dat:
- Grootkeuken- of horecaklant? Wij vermelden op onze website standaardprijzen.
Voor jouw speciaal tarief, contacteer je accountmanager. - Filter op promoties, merk, categorie, kenmerken, prijs, …
- Koop voordelig dankzij onze straffe promo's en hoeveelheidskorting.
- Bestel nog sneller via je bestelhistoriek en persoonlijke lijstjes.
- Of laad een excel-bestand op in je winkelwagen.
4. Plaats je bestelling
Zo doe je dat:
- Ga naar je winkelwagen en klik onderaan op 'bestelling plaatsen'.
Wist je dat:
- Plaats je bestelling tot 2 werkdagen voor je gewenste leverdatum.
Bv.: Bestel je maandag voor 17u00? Dan heb je woensdag je producten. - Hou rekening met de logistieke bijdrage:
- Vanaf € 125 euro tot € 250 (zonder leeggoed, excl. btw): € 12,5 (excl. btw, vanaf 1/1/'22)
- Vanaf € 250 euro (zonder leeggoed, excl. btw): GRATIS - Iets vergeten? Pas je bestelling nog aan. Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling.
Bv.: Bestel je op maandag voor levering op vrijdag? Dan kan je nog tot woensdag (17u30) je bestelling aanpassen.
5. Wat gebeurt er na je bestelling?
Via e-mail ontvang je:
- onmiddelijk: je bestelbevestiging
- 5 uur voor levering:
> je track-and-tracelink. Je kunt de link ook raadplegen via 'lopende bestellingen' in Mijn Solucious. Zo volg je je order op de voet
> je leverbon = overzicht van producten die je krijgt bij levering. Online te bekijken bij 'mijn bestellingen' of via de e-mail met je track-and-trace - Maximum een week na je levering: je digitale factuur
- Bij een positieve kredietscore, betaal je na levering via factuur. Je kan deze makkelijk online betalen met je smartphone. Of betaal via overschrijving.
In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
De betalingstermijn en kredietlimiet worden ook op basis van de kredietscore bepaald.
Wist je dat:
- Na een halfuur kan je je bestelling raadplegen in 'lopende bestellingen'.
(
6. Levering
- Bij elke levering nemen onze bezorgers het leeggoed van je vorige bestelling weer mee: blauwe bakken, rolkarren, leeggoed van drank en andere dragers - minimum evenveel als geleverd.
Dit leeggoed wordt verrekend ofwel onmiddellijk bij betaling ofwel bij de facturatie. - Je krijgt je ontvangstbewijs digitaal na levering. Hierop vind je het overzicht van eventuele retours, bakker, leeggoed, ...
- Zijn er producten die niet overeenstemmen met wat je bestelde? Onze bezorger neemt deze onmiddellijk terug mee en verrekent deze ofwel onmiddellijk ofwel bij facturatie. Klik hier voor meer info over onze retourvoorwaarden en -procedure.
?
Nog vragen?
Scroll door onze veelgestelde vragen.
Of contacteer onze klantendienst (maandag t.e.m. vrijdag: 7u - 17u30) :
- Chat met ons
- Bel +32 2 333 88 88
- Mail info@solucious.be
- Gebruik het contactformulier