Zoekresultaten voor: Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
1. Bestelling aanpassen
Tot 2 werkdagen voor je levering (voor 17u) is het mogelijk om je geplaatste bestelling aan te passen. Voeg producten toe of verwijder producten. Let wel, dit kan enkel online! Als nieuwe klant is dit pas mogelijk de werkdag na je registratie. --> Ga naar 'Lopende bestellingen' en klik op 'Wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen. --> Als je je bestelling kan wijzigen, wordt dit ook duidelijk aangegeven in je dashboard
Klik hier voor meer info.
2. Extra producten bijbestellen
Tot 1 werkdag voor levering (tot 11u) kunnen horeca- en grootkeukenklanten op vraag nog maximaal 10 verschillende producten toevoegen. De hoeveelheid per extra product is onbeperkt. --> Als je een bijbestelling kan plaatsen, wordt dit ook duidelijk aangegeven in je dashboard
- Je hoofdbestelling wijzigen kan niet 1 werkdag voor levering, je kan enkel producten toevoegen.
- Bestelproducten, die je meerdere dagen op voorhand moet bestellen, kan je niet toevoegen. Je herkent ze tijdens je bijbestelling aan de oranje balk op het product.
- Als nieuwe klant is dit pas mogelijk de werkdag na je registratie en bestelling.
Hoe wordt dit verrekend?
- Een ‘bijbestelling’ registreren we als een nieuwe bestelling.
- De bestelhoeveelheden van je oorspronkelijke bestelling en je bijbestelling worden niet gecumuleerd.
- Hoeveelheidskortingen en promoties worden dus apart verrekent voor je hoofd- en bijbestelling, niet samen.
- Voor je totaalbedrag rekenen we je hoofd- en bijbestelling wel samen.
- De logistieke bijdrage van €
20
betaal je slechts 1 keer. En valt weg als het totaalbedrag groter is dan €
350
.
- Er is geen minimum bestelbedrag geldig voor je bijbestelling.
Klik hier voor meer info.
|
Ik ben iets vergeten, kan ik nog producten toevoegen aan mijn bestelling?
Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling.
Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling.
Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen', klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.
Hoe zit mijn Solucious account in mekaar?
Als je ingelogd bent, vind je de
volgende rubrieken terug:
Mijn lijstjes: hier vind je lijstjes die je zelf hebt aangemaakt en
suggesties. Ze helpen je om een bestelling snel en gemakkelijk samen te
stellen. Onder ‘Historiek’ vind je trouwens ook de producten uit je vorige
bestellingen terug.
Mijn bestellingen: dit is een handig overzicht van alle onafgewerkte,
geleverde en lopende bestellingen.
Klanten: een overzichtelijke lijst van alle klanten waarvoor je met
jouw gebruikersnaam bestellingen kan plaatsen.
Mijn gegevens: hier kun je je gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen en
je contactgegevens aanpassen.
|
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Via ‘Mijn Profiel’ kun je jouw contactgegevens wijzigen.
Wanneer en hoe krijg ik een factuur?
Je vindt je factuur online bij 'Mijn bestellingen' -> 'gefactureerd', van zodra deze is aangemaakt in onze systemen. Log je in om deze webpagina te bekijken.
De volgende werkdag ontvang je je factuur ook via e-mail. Dat is maximaal 3 werkdagen na je levering.
Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.
Of je nu je bestelling betaalt bij levering of achteraf op factuur, je krijgt deze altijd achteraf via e-mail.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Ben je genoodzaakt om je bestelling te annuleren? Daar gaat Solucious flexibel mee om.
- Je kan tot 2 werkdagen voor leverdatum zelf je reeds geplaatste bestelling aanpassen/annuleren. Lees hier hoe.
- 1 werkdag voor de levering je bestelling aanpassen/annuleren? Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst op +32 2 333 88 88 of via info@solucious.be.