Zoekresultaten voor: Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Hoe plaats ik een bestelling?

Heel eenvoudig: via onze webshop. Registreer je eenmalig online, stop de gewenste producten in je winkelmandje en kies de leverdatum. Standaard leveren we 2 werkdagen later: bestel je bv. op maandag, dan leveren we woensdag. Eventuele aanpassingen kun je één dag op voorhand (tot 11 uur) doorgeven (zie schema).Het minimum bestelbedrag is 150 euro(excl. btw en leeggoed). Vanaf 300 euro valt de leverkost (15 euro, excl. btw) weg.

Voor welk assortiment kan ik bij Solucious terecht?

Ons assortiment is uitgebreid, gevarieerd en doordacht. Van droge voeding en (ultra) verse voeding over dranken, diepvriesproducten en non-food. Zowel van A-labels als eigen merken. Lactose- of glutenvrij, suiker- of zoutarm, eiwitrijk… you name it! We voorzien zelfs een thema-assortiment bij speciale gelegenheden.In bulk of geportioneerd. Voorbereid of kant-en-klaar. In kleine of grote verpakking. Kies wat het best bij jouw keuken past! We hebben meer dan 11.000 producten uit voorraad leverbaar!

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

1. Bestelling aanpassen

Tot 2 werkdagen voor je levering (voor 17u) is het mogelijk om je geplaatste bestelling aan te passen. Voeg producten toe of verwijder producten. Let wel, dit kan enkel online! Als nieuwe klant is dit pas mogelijk de werkdag na je registratie.
--> Ga naar 'Mijn bestellingen' / 'Lopende bestellingen' en klik op 'Wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.

Klik hier voor meer info.


2. Extra producten bijbestellen

Horeca- en grootkeukenklanten kunnen op vraag nog maximaal 10 producten toevoegen (niet verwijderen!) tot 1 werkdag vóór de levering (tot 11u).

  • --> Je kan alle producten toevoegen, behalve de bestelartikelproducten, die je herkent op de website met het label D+2, D+3,…
  • --> De hoeveelheid van je oorspronkelijke bestelling kan je niet meer aanpassen op dag B.
  • --> NIEUW vanaf 17/04: bestel ook ultraverse producten bij! Bekijk hier de producten die je 1 dag voor levering nog aan je bestelling kan toevoegen.


Deze ‘bijbestelling’ registreren we als een nieuwe bestelling voor dezelfde leverdag. Maar, voor je totaalbedrag rekenen we je hoofd- en bijbestelling samen

  • --> De logistieke bijdrage van € 15 betaal je slechts 1 keer
  • --> en valt weg als het totaalbedrag € 300 (van je hoofd- en bijbestelling, exclusief btw en leeggoed) overschrijdt.


De bestelhoeveelheden van je oorspronkelijke bestelling en je bijbestelling worden niet gecumuleerd.

  • --> Hoeveelheidskortingen zullen dus enkel geldig zijn op de 'aparte' hoeveelheden (in je oorspronkelijke bestelling apart van je bijbestelling).
  • --> Voorbeeld: je bestelt vijf eenheden van een bepaald product. En koopt via een bijbestelling nog eens vijf eenheden van datzelfde artikel. Je betaalt twee keer de eenheidsprijs. Dezelfde redenering geldt voor promoties vanaf stuks.


Klik hier voor meer info.


Als nieuwe klant is dit pas mogelijk de werkdag na je registratie en bestelling.


Hoe druk ik mijn bestelhistoriek af?

Heel eenvoudig: log in en klik op 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. Open je bestelhistoriek en download het bestand in pdf-formaat.

Mijn bestellingen

In de sectie "Mijn bestellingen" vind je heel wat handige informatie terug. Dit filmpje legt uit wat je er allemaal kan vinden en doen.



Kan ik bestellen zonder in te loggen?

Helaas niet. Je moet inloggen of een account aanmaken om een bestelling te plaatsen.