1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Zoekresultaten

Zoekresultaten voor: Hoelang moet ik op voorhand bestellen voor mijn jeugdkamp

Hoelang moet ik op voorhand bestellen?

Plaats je bestelling voor 17u* op dag 1. Dan leveren we dit 2 dagen later, op dag 3.

* Horecaklanten kunnen hun bestelling plaatsen tot 23u. Let op, bepaalde producten moet je wel voor 17u bestellen. Je herkent ze aan het klokje. Extra meldingen op de website en in je winkelmand houden je op de hoogte.

Je krijgt altijd de vroegst mogelijke leverdatum te zien bij het kiezen van je leverdag. Ook de deadline om je bestelling te plaatsen zie je dan duidelijk staan.

Bestel- en leverschema:
Maandag -> Woensdag
Dinsdag -> Donderdag
Woensdag -> Vrijdag
Donderdag -> Maandag
                     -> Zaterdag (Meer info)
Vrijdag -> Dinsdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Woensdag


In uitzonderlijke gevallen, als het echt ontzettend druk is, kan de levertermijn langer worden. 

Werk je in de horeca- of zorgsector? Bel dan onze medewerkers via +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be om een vaste leverdag af te spreken.

PS: Je kan je bestelling ook aanpassen. Lees hier meer

Wordt mijn bestelling op of na een feestdag geleverd?

Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.

Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.

Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet. 

Welke prijs betaal ik als jeugdkamp?

Het minimum bestelbedrag bedraagt 150 euro (exclusief btw en leeggoed). Bij bestellingen vanaf 300  euro valt de leverkost van 15  euro weg.


Als jeugdkamp geniet je van 3% korting op je totaalbedrag voor leveringen van 15/6 t.e.m. 15/9/2024. Exclusief gemeentelijke vuilniszakken. Deze korting wordt verrekend op het einde van je factuur.



Opgelet! Indien je niet ingelogd bent als jeugdkamp zie je niet jouw finale prijs. Log in om de juiste prijs te zien.

Word ik verwittigd als er onverwacht een product in mijn levering ontbreekt?

We verwittigen jou op voorhand als een besteld product door een onverwachte situatie toch ontbreekt in jouw levering.


Wanneer en hoe?

  • • Zodra wij dit weten, jij ook. Je ontvangt meteen een e-mail: één dag, enkele dagen of weken voor levering.
  • • 5 uur voor je levering vind je de info bij Mijn bestellingen in je digitale leverbon: een overzicht van alle producten in je levering, incl. de ontbrekende.
  • • Enkel in uitzonderlijke gevallen is er geen e-mail op voorhand. Bv. als er iets misloopt bij het uitladen of onderweg, ... Dat lossen we natuurlijk zo goed mogelijk op. 


Alternatief?

  • • Je ontvangt een alternatief product, als dat beschikbaar is. Tenzij je dit zelf niet wil. Je kan dit ook weigeren bij levering.
  • • Of kies zelf je alternatief tot 2 werkdagen voor levering: pas je bestelling aan en vervang het ontbrekend product.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Tot 2 werkdagen voor je levering (voor 17u) is het mogelijk om je geplaatste bestelling aan te passen. Je kunt zowel producten toevoegen als verwijderen. (Uitzondering: voor jeugdkampen is dit tot 3 werkdagen voor levering)  Let wel, dit kan enkel online! 

Als nieuwe klant kun je pas de werkdag na je registratie, je bestelling aanpassen.

Ga naar 'Mijn bestellingen' / 'Lopende bestellingen' en klik op 'Wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.

Klik hier voor meer info.

Krijg ik een bewijs van levering?

Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.

Digitale leverbon1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering).
- 5 uur voor levering beschikbaar
- online bij 'Mijn bestellingen' (voor iedereen met een login van onze website)
of via de track-and-trace mail (enkel voor diegene die deze e-mails ontvangt)

Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
Lees hier meer info over hoe je je leverbon digitaal zal kunnen raadplegen.


digitaal ontvangstbewijs2. Je ontvangt ook een digitaal ontvangstbewijs met de verrekening van de dragers en het leeggoed.
Onze medewerker zal je vragen om deze formulieren elektronisch te ondertekenen. Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox.



Krijg ik als jeugdkamp een bewijs van levering?

Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.

Digitale leverbon1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.

Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering).
- 5 uur voor levering beschikbaar
- online bij 'Mijn bestellingen' (voor iedereen met een login van onze website)
of via de track-and-trace mail (enkel voor diegene die deze e-mails ontvangt)

Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
Lees hier meer info over hoe je je leverbon digitaal zal kunnen raadplegen.


digitaal ontvangstbewijs2. Je ontvangt ook een digitaal ontvangstbewijs met de verrekening van de dragers en het leeggoed.
Onze medewerker zal je vragen om deze formulieren elektronisch te ondertekenen. Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox.



Kan ik ons jeugdkamp ook op andere dagen laten beleveren?

We leveren op alle weekdagen en zaterdagen. Dit jaar beleverden we jeugdkampen extra op zondag 21 juli 2024, maar deze dag is al volzet

Hoe reserveer je je leverdag als jeugdkamp?

Sommige leverdagen zijn snel volzet. Reserveer je gewenste leverdag door hiervoor nu al een bestelling te plaatsen.

  1. 1. Selecteer je gewenste leverdag.
  2. 2. Voeg je kampbenodigdheden toe aan je winkelwagen & plaats nu al deze bestelling (ook al is de levering pas in de zomervakantie).
  3. 3. Aantal deelnemers gewijzigd? Te weinig of te veel producten besteld? Iets vergeten? Geen probleem! Je kan je bestelling zelf online aanpassen tot 3 werkdagen voor je levering.

Lees hier hoe je je bestelling online aanpast

Ik organiseer jeugdkampen. Kan ik klant worden?

Door een forse groei focust Solucious zijn dienstverlening tijdelijk op bestaande klanten. Hierdoor leveren we komende maanden enkel aan jeugdkampen die al klant zijn.

Je kan terecht bij Colruyt Group: in een Colruyt-winkel om zelf je kampinkopen te doen of afhalen via Collect&Go. Voor meer informatie, klik hier.