Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
Plaats je bestelling voor 17u* op dag 1. Dan leveren we dit 2 dagen later, op dag 3.
* Horecaklanten kunnen hun bestelling plaatsen tot 23u. Let op, bepaalde producten moet je wel voor 17u bestellen. Je herkent ze aan het klokje. Extra meldingen op de website en in je winkelmand houden je op de hoogte.
Je krijgt altijd de vroegst mogelijke leverdatum te zien bij het kiezen van je leverdag. Ook de deadline om je bestelling te plaatsen zie je dan duidelijk staan.
Bestel- en leverschema:
Maandag -> Woensdag
Dinsdag -> Donderdag
Woensdag -> Vrijdag
Donderdag -> Maandag
-> Zaterdag (Meer info)
Vrijdag -> Dinsdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Woensdag
In uitzonderlijke gevallen, als het echt ontzettend druk is, kan de levertermijn langer worden.
Werk je in de horeca- of zorgsector? Bel dan onze medewerkers via +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be om een vaste leverdag af te spreken.
PS: Je kan je bestelling ook aanpassen. Lees hier meer.
Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.
Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.
Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet.
We verwittigen jou op voorhand als een besteld product door een onverwachte situatie toch ontbreekt in jouw levering.
Wanneer en hoe?
Alternatief?
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs. 1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
|
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs. 1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag. Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering). Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
|
In je historiek wordt het product automatisch
toegevoegd nadat je het bestelt.
In jouw lijstje blijft het vervangproduct met het blauwe driehoekje staan tot je het product verwijdert.
Je leverbon is beschikbaar voor alle leveringen vanaf februari 2023. Een leverbon blijft beschikbaar in "Mijn bestellingen" > "Geleverde bestellingen" tot 18 maand na levering.
Heel eenvoudig: via onze webshop. Registreer je eenmalig online, stop de gewenste producten in je winkelmandje en kies de leverdatum. Standaard leveren we 2 werkdagen later: bestel je bv. op maandag, dan leveren we woensdag. Eventuele aanpassingen kun je één dag op voorhand (tot 11 uur) doorgeven (zie schema).Het minimum bestelbedrag is 150 euro(excl. btw en leeggoed). Vanaf 300 euro valt de leverkost (15 euro, excl. btw) weg.
Ons assortiment is uitgebreid, gevarieerd en doordacht. Van droge voeding en (ultra) verse voeding over dranken, diepvriesproducten en non-food. Zowel van A-labels als eigen merken. Lactose- of glutenvrij, suiker- of zoutarm, eiwitrijk… you name it! We voorzien zelfs een thema-assortiment bij speciale gelegenheden.In bulk of geportioneerd. Voorbereid of kant-en-klaar. In kleine of grote verpakking. Kies wat het best bij jouw keuken past! We hebben meer dan 11.000 producten uit voorraad leverbaar!
1. Bestelling aanpassen Tot 2 werkdagen voor je levering (voor 17u) is het mogelijk om je geplaatste bestelling aan te passen. Voeg producten toe of verwijder producten. Let wel, dit kan enkel online! Als nieuwe klant is dit pas mogelijk de werkdag na je registratie. 2. Extra producten bijbestellen Horeca- en grootkeukenklanten kunnen op vraag nog maximaal 10 producten toevoegen (niet verwijderen!) tot 1 werkdag vóór de levering (tot 11u).
Als nieuwe klant is dit pas mogelijk de werkdag na je registratie en bestelling. |