1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Zoekresultaten

Zoekresultaten voor: Kan ik ons jeugdkamp ook op andere dagen laten beleveren

Kan ik ons jeugdkamp ook op andere dagen laten beleveren?

We leveren op alle weekdagen en zaterdagen. Dit jaar beleverden we jeugdkampen extra op zondag 21 juli 2024, maar deze dag is al volzet

Ik organiseer (jeugd)kampen. Kan ik klant worden?

Door een forse groei focust Solucious zijn dienstverlening tijdelijk op bestaande klanten. Hierdoor leveren we komende maanden enkel aan jeugdkampen die al klant zijn.

Je kan terecht bij Colruyt Group: in een Colruyt-winkel om zelf je kampinkopen te doen of afhalen via Collect&Go. Voor meer informatie, klik hier.

Ja, dat kan! Ik registreer me.

Er zijn wel enkele aandachtspunten om je te registeren:

  - Heb je geen ondernemingsnummer? Laat dit veld dan leeg.
  - Vul bij ‘Officieel adres’ het vaste postadres van je jeugdbeweging in. Let op, dit is niet het kampadres!
  - Bij ‘Type vereniging’ duid je ‘Zorgmedewerkers/particulieren/jeugd/verenigingen’ aan. Kies vervolgens ‘Jeugdbeweging/kampen’.

Vul je persoonlijke contactinformatie nog in en kies vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord. Je bent nu klaar om je eerste bestelling te plaatsen.



Opgelet! Om je boodschappen te laten leveren op je kampadres, vink je in je winkelwagen ‘Alternatief leveradres’ aan. Vervolgens voer je de adresgegevens van je kampplek in. 


Hoelang zijn mijn producten minimaal houdbaar op de dag van de levering?

We doen er alles aan om producten met een zo lang mogelijke houdbaarheidsdatum te bezorgen. Hieronder vind je een lijst met de minimale houdbaarheid per artikelsoort. De dag van de levering is inbegrepen.

 

Gekoelde producten: minimaal 10 dagen houdbaar
Voorbeelden:
* Eieren: gekookt en gepeld / vloeibaar / gepasteuriseerd
* Verpakte kazen, room en boter

Uitzonderingen:

Minimaal 2 dagen houdbaar:
* Voorverpakte americain natuur
* Voorverpakte verse vis
* Voorverpakt vers konijn, wild en gevogelte
* Voorverpakte en bewerkte versneden-geschilde aardappelen / groenten / fruit (AGF)


Minimaal 3 dagen houdbaar:
* Verse fruitsappen / melk (niet-gepasteuriseerd)
* Vers bereide maaltijden


Minimaal 4 dagen houdbaar:
* Vers voorverpakt vlees van varken en rund (uitgezonderd americain natuur)


Minimaal 7 dagen houdbaar:
* Smeersalades / voorverpakte charcuterie ( versneden / blok )
* Gekoelde zuiveldesserten
* Kant-en-klare gerechten (vacuüm / map)
* Voorverpakte en onbewerkte groenten, aardappelen en fruit (AGF)
* Voorverpakte zachte kazen


Minimaal 30 dagen houdbaar:
* Margarines/minarines

 

Droge producten: minimaal 30 dagen houdbaar

Uitzonderingen:

Minimaal 2 dagen houdbaar:
* Vers brood en sandwiches

Minimaal 7 dagen houdbaar:
* Verse eieren

Minimaal 10 dagen houdbaar:
* Aardappelen en uien

Minimaal 14 dagen houdbaar:
* Koekjes en gebak (cake, wafeltjes, enz.)
* Brood verpakt onder beschermende atmosfeer


Diepvriesproducten: minimaal 30 dagen houdbaar

Welke prijs betaal ik als jeugdkamp?

Het minimum bestelbedrag bedraagt 150 euro (exclusief btw en leeggoed). Bij bestellingen vanaf 300  euro valt de leverkost van 15  euro weg.


Als jeugdkamp geniet je van 3% korting op je totaalbedrag voor leveringen van 15/6 t.e.m. 15/9/2024. Exclusief gemeentelijke vuilniszakken. Deze korting wordt verrekend op het einde van je factuur.



Opgelet! Indien je niet ingelogd bent als jeugdkamp zie je niet jouw finale prijs. Log in om de juiste prijs te zien.

Welke dag wordt er geleverd?

We leveren op alle weekdagen.
Op zaterdag leveren we aan horecazaken en grootkeukens (meer info).
We leveren niet op zondag.

Voor klanten in de horeca of zorgsector is het mogelijk om (een) vaste leverdag(en) af te spreken.
Bel daarvoor naar onze medewerkers op +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be.

Wordt mijn bestelling op of na een feestdag geleverd?

Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.

Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.

Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet. 

Hoe reserveer je je leverdag als jeugdkamp?

Sommige leverdagen zijn snel volzet. Reserveer je gewenste leverdag door hiervoor nu al een bestelling te plaatsen.

  1. 1. Selecteer je gewenste leverdag.
  2. 2. Voeg je kampbenodigdheden toe aan je winkelwagen & plaats nu al deze bestelling (ook al is de levering pas in de zomervakantie).
  3. 3. Aantal deelnemers gewijzigd? Te weinig of te veel producten besteld? Iets vergeten? Geen probleem! Je kan je bestelling zelf online aanpassen tot 3 werkdagen voor je levering.

Lees hier hoe je je bestelling online aanpast

Ik organiseer jeugdkampen. Kan ik klant worden?

Door een forse groei focust Solucious zijn dienstverlening tijdelijk op bestaande klanten. Hierdoor leveren we komende maanden enkel aan jeugdkampen die al klant zijn.

Je kan terecht bij Colruyt Group: in een Colruyt-winkel om zelf je kampinkopen te doen of afhalen via Collect&Go. Voor meer informatie, klik hier.

Hoe kan ik mijn leveradres bekijken/wijzigen?

Klik bovenaan op onze website op ‘Profiel’ en kies ‘Klanten’ in het dropdownmenu.
Hier krijg je een overzicht van alle klanten en leveradressen waar jij toegang toe hebt.

Wil je eenmalig op een ander adres laten leveren?
Vink dan onderaan in je winkelwagen het vakje ‘Alternatief leveradres’ aan en vul het adres in.

Hoe laat ik mijn facturen betalen via domiciliëring?

Je kunt je facturen eenvoudig via domiciliëring laten betalen door het volgen van een paar simpele stappen.


1.  Vul je aanvraag in op ons online formulier. Wij verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.
2.  Daarna ontvang je een uitnodigingsmail (van domiciliation@solucious.be) om je mandaat digitaal te ondertekenen
3.  Je ontvangt een bevestigingsmail met het ingevulde mandaat. Er wordt automatisch goedkeuring gevraagd aan je bank.


Krijg je goedkeuring van je bank? Alles geregeld!
Vanaf dan ontvang je telkens een e-mail wanneer er betalingen gepland staan.


Goed om te weten:
- Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Deze moet je natuurlijk niet betalen via overschrijving, want we verwerken dit automatisch
- Ook creditnota's worden automatisch verwerkt!