1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Zoekresultaten

Zoekresultaten voor: Waar kan ik mijn bestelhistoriek terugvinden?

Waar kan ik mijn bestelhistoriek terugvinden?

De bestelhistoriek vind je op 2 plaatsen terug:

1. In de hoofdnavigatie

Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek, en je kan erdoor browsen zoals door het volledige assortiment. Producten die niet meer in het assortiment zitten worden hier niet getoond.

 

2. Bij je Lijstjes

De bestelhistoriek wordt nu ook als een lijst weergegeven. Log in, en selecteer 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. De bestelhistoriek staat in het derde tabblad.

Hier zie je dan alle producten uit je bestelhistoriek onder elkaar opgelijst. Handig om snel te bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelhistoriek bekijken?

Je vindt je bestelhistoriek op 2 plaatsen terug als je ingelogd bent:
1. In de hoofdnavigatie onder 'Historiek'
Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek. Net zoals in het volledige assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.


2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.

Hoe druk ik mijn bestelhistoriek af?

Heel eenvoudig: log in en klik op 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. Open je bestelhistoriek en download het bestand in pdf-formaat.

Bestellen in 1-2-3

Het is misschien even aanpassen en zoeken waar je alles terug kan vinden op onze nieuwe website.
Deze korte video helpt je op weg.

Hoe haal ik mijn bestelling op in het afhaalpunt CLP Meiser?

Na het vullen van je winkelmandje op solucious.be kies je je gewenste leverdag waarop je je bestelling wenst op te halen. Selecteer vervolgens alternatief leveradres en kies voor afhaalpunt Meiser. Je bestelling ligt op je gekozen leverdag klaar. Aan de ingang van de Colruyt Professionals winkel in Meiser word je verder begeleid.

Waar en wanneer kan je je bestelling afhalen?

Waar: Leuvensesteenweg 510, 1030 Schaarbeek (aanmelden ingang van de Colruyt Professionals Meiser).

Openingsuren:

  • maandag tot zaterdag van 09.00 - 20.00
  • zondag gesloten
Hoe verwijder ik artikelen uit mijn bestelhistoriek?

Zoek in je historiek het product dat je wenst te verwijderen. Klik op het icoontje dat rechtsboven verschijnt wanneer je over het product navigeert. Er opent een menu “Toevoegen aan lijst” onderaan heb je de optie “Uit de historiek verwijderen”

Hoe kan ik mijn leveradres bekijken/wijzigen?

Klik bovenaan op onze website op ‘Profiel’ en kies ‘Klanten’ in het dropdownmenu.
Hier krijg je een overzicht van alle klanten en leveradressen waar jij toegang toe hebt.

Wil je eenmalig op een ander adres laten leveren?
Vink dan onderaan in je winkelwagen het vakje ‘Alternatief leveradres’ aan en vul het adres in.

Waar levert Solucious?

We leveren in heel België aan dezelfde voorwaarden.
Ook als je bijvoorbeeld een vestiging hebt in Charleroi en eentje aan de kust.

Op vraag leveren we ook zonder extra kost in de grensregio's buiten België, wanneer deze 20à30 km buiten de grens liggen in Frankrijk, Nederland en Duitsland.
Contacteer hiervoor je account manager.

Tot waar leveren jullie?

We leveren tot aan je koelruimte, diepvriezer of voorraadruimte. Indien gewenst stapelen we ook af. Sorteren – bijvoorbeeld op basis van de houdbaarheidsdatum – doe je zelf.