Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
In het kader van groene mobiliteit, leveren we in Antwerpen, Brussel, Gent en Mechelen ook met de fiets. Dit via onze partner Foodsprint.
Dat is niet alleen goed voor het milieu, meer fietsen op de weg betekent ook minder wagens in de stad.
Onze bezorger levert met respect voor de koude ketting:
Verder verloopt alles zoals je van ons gewend bent.
Solucious werkt samen met de transportpartner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding. Lees hier waarom.
Dezelfde betrouwbare service
Om betrouwbare leveringen te blijven garanderen, gaan we duurzame samenwerkingen aan met externe partners. Op die manier vangen we piekmomenten makkelijker op.
Zo werkt Solucious samen met de partner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding.
Jij blijft je leveringen steeds correct en volgens afspraak ontvangen.
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs. 1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
|
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs. 1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag. Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering). Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
|
Je vindt je factuur online bij 'Mijn bestellingen' -> 'gefactureerd', van zodra deze is aangemaakt in onze systemen. Log je in om deze webpagina te bekijken.
De volgende werkdag ontvang je je factuur ook via e-mail. Dat is maximaal 3 werkdagen na je levering.
Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.
Of je nu je bestelling betaalt bij levering of achteraf op factuur, je krijgt deze altijd achteraf via e-mail.
De datum die wordt voorgesteld, is de vroegst mogelijke leverdatum. Je kunt deze datum bevestigen of steeds een latere leverdatum kiezen.
Solucious bestaat 10 jaar. Om deze verjaardag te vieren, belonen we jou graag als trouwe klant.
Klik bovenaan op onze website
op ‘Profiel’, en kies ‘Klanten’ in het dropdownmenu. Hier krijg je een
overzicht van alle leveradressen en klanten waar je toegang toe hebt. Wil je
eenmalig op een ander adres laten leveren? Vink dan onderaan in je winkelwagen
het vakje ‘Alternatief leveradres’ aan. Het volstaat om het formulier in te
vullen.
Wil je je adres permanent wijzigen of een nieuwe adres toevoegen? Contacteer onze klantendienst via mail op salessupport@solucious.be.
Wanneer je een Excel-bestand oplaadt, heb je onderaan een zone met producten waarvoor er zich een probleem stelt. Alle niet-bestelbare producten staan hierin. Vervangproducten voor deze niet-bestelbare producten zoek je eenvoudig op via jouw lijstje, historiek of de zoek.