Zoekresultaten voor: Welke dag wordt er geleverd?

Welke dag wordt er geleverd?

We leveren op alle weekdagen.
Op zaterdag leveren we aan horecazaken en grootkeukens (meer info).
We leveren niet op zondag.

Voor klanten in de horeca of zorgsector is het mogelijk om (een) vaste leverdag(en) af te spreken.
Bel daarvoor naar onze medewerkers op +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be.

Hoelang zijn mijn producten minimaal houdbaar op de dag van de levering?

We doen er alles aan om producten met een zo lang mogelijke houdbaarheidsdatum te bezorgen. Hieronder vind je een lijst met de minimale houdbaarheid per artikelsoort. De dag van de levering is inbegrepen.

 

Gekoelde producten: minimaal 10 dagen houdbaar
Voorbeelden:
* Eieren: gekookt en gepeld / vloeibaar / gepasteuriseerd
* Verpakte kazen, room en boter

Uitzonderingen:

Minimaal 2 dagen houdbaar:
* Voorverpakte americain natuur
* Voorverpakte verse vis
* Voorverpakt vers konijn, wild en gevogelte
* Voorverpakte en bewerkte versneden-geschilde aardappelen / groenten / fruit (AGF)

Minimaal 3 dagen houdbaar:
* Verse fruitsappen / melk (niet-gepasteuriseerd)
* Vers bereide maaltijden

Minimaal 4 dagen houdbaar:
* Vers voorverpakt vlees van varken en rund (uitgezonderd americain natuur)
* Voorverpakte bewerkte vers versneden-geschilde groenten

Minimaal 7 dagen houdbaar:
* Smeersalades / voorverpakte charcuterie ( versneden / blok )
* Gekoelde zuiveldesserten
* Kant-en-klare gerechten (vacuüm / map)
* Voorverpakte en onbewerkte groenten, aardappelen en fruit (AGF)
* Voorverpakte zachte kazen

Minimaal 30 dagen houdbaar:
* Margarines/minarines

 

Droge producten: minimaal 30 dagen houdbaar

Uitzonderingen:

Minimaal 2 dagen houdbaar:
* Vers brood en sandwiches

Minimaal 7 dagen houdbaar:
* Verse eieren

Minimaal 10 dagen houdbaar:
* Aardappelen en uien

Minimaal 14 dagen houdbaar:
* Koekjes en gebak (cake, wafeltjes, enz.)
* Brood verpakt onder beschermende atmosfeer


Diepvriesproducten: minimaal 30 dagen houdbaar

Wordt mijn bestelling op of na een feestdag geleverd?

Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.

Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.

Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet. 

Kan ik retourneren na de levering?

Uiteraard. Dat kan binnen de vijf dagen na de levering via een retourformulier. Dat document én de volledige retourprocedure vind je op deze webpagina.

Hoe betaal ik mijn eerste levering?

Bij positieve kredietscore kan je betalen via factuur na de levering. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.

 

Anders via Bancontact, Visa of Mastercard bij levering. Let op, wij aanvaarden geen cash.

Kan ik ons jeugdkamp ook op andere dagen laten beleveren?

We leveren op alle weekdagen en zaterdagen. Dit jaar beleveren jeugdkampen extra op:


- Voor een levering op zaterdag: Kies de juiste zaterdag als levermoment, bevestig en plaats zo snel mogelijk je bestelling. Enkel zo reserveer je jouw leverdag. 

Hoe en wanneer kan ik betalen?

Bij een positieve kredietscore betaal je via factuur. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.

Je betalingstermijn en kredietlimiet bepalen we ook op basis van deze score.

 

In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.

Om de betalingsvoorwaarden te bespreken, neem je best contact op met je accountmanager.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Niet tevreden over een bestelling? Meld je eventuele klacht binnen de vijf dagen na aankoop via info@solucious.be  of via telefoon op het nummer op +32 2 333 88 88. Onze medewerkers doen er alles aan om zo snel mogelijk een geschikte oplossing te vinden.

Krijg ik als jeugdkamp een bewijs van levering?

Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.

Digitale leverbon1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
Deze krijg je van je bezorger bij levering.

Zo weet je exact welke producten je effectief geleverd krijgt.


digitaal ontvangstbewijs2. Je ontvangt ook een digitaal ontvangstbewijs met de verrekening van de dragers en het leeggoed.
Onze medewerker zal je vragen om deze formulieren elektronisch te ondertekenen. Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox.



Hoelang moet ik op voorhand bestellen?

Als je een bestelling plaatst op dag A voor 17u, leveren we op dag C.

Concreet betekent dit:
Maandag -> Woensdag
Dinsdag -> Donderdag
Woensdag -> Vrijdag
Donderdag -> Maandag
                     -> Zaterdag (Meer info)
Vrijdag -> Dinsdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Woensdag


Je krijgt altijd de vroegst mogelijke leverdatum te zien als je de bestelling plaatst.

In uitzonderlijke gevallen, als het echt ontzettend druk is, kan de levertermijn langer worden. 

Werk je in de horeca- of zorgsector? Bel dan onze medewerkers via +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be om een vaste leverdag af te spreken.

PS: Je kan je bestelling ook aanpassen. Lees hier meer