1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Zoekresultaten

Zoekresultaten voor: zaterdag

Kan ik ons jeugdkamp ook op andere dagen laten beleveren?

We leveren op alle weekdagen en zaterdagen. Dit jaar beleverden we jeugdkampen extra op zondag 21 juli 2024, maar deze dag is al volzet

Hoe werkt zaterdaglevering?

Solucious levert ook op zaterdag tussen 5u en 13u (met een levervenster van 4 uur). Zaterdaglevering is mogelijk voor horecazaken en grootkeukens in heel België.

  1. 1. Als dit voor jou van toepassing is, kan je deze service activeren bij ‘Mijn services’ in Mijn Solucious.
  2. 2. Binnen de twee werkdagen contacteert je accountmanager je om je levervenster (van 4u) te bespreken.
  3. 3. Maximum twee werkdagen later is dit voor jou actief en ontvang je een bevestiging van de activering.
  4. 4. Het bestelproces blijft identiek.
    1.    - Je kiest bij het bestellen simpelweg voor een zaterdag als leverdag.
    2.    - Plaats ten laatste op donderdag je bestelling voor zaterdag.
    3.    - Je kunt alle producten bestellen.
    4.    - Wil je nog snel iets bijbestellen? Dat kan tot vrijdag 11 uur.
    5.    - Er zijn geen extra kosten voor zaterdagleveringen. 


Vragen? Onze klantendienst staat voor je klaar.  

De klantendienst is geopend op volgende tijdstippen:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

 

Of contacteer je accountmanager.

Mijn bestelling is onvolledig

Ontbreken er artikelen in je levering, zijn producten vervallen of beschadigd en heb je deze dringend nodig? Bel naar ons SOS Solucious noodnummer: 02/333.88.88. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Wanneer bereikbaar?

Maandag - vrijdag: 7:00 - 17:30 uur

Zaterdag: 7:00 - 13:00 uur

Welke dag wordt er geleverd?

We leveren op alle weekdagen.
Op zaterdag leveren we aan horecazaken en grootkeukens (meer info).
We leveren niet op zondag.

Voor klanten in de horeca of zorgsector is het mogelijk om (een) vaste leverdag(en) af te spreken.
Bel daarvoor naar onze medewerkers op +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be.

Hoelang moet ik op voorhand bestellen?

Plaats je bestelling voor 17u* op dag 1. Dan leveren we dit 2 dagen later, op dag 3.

* Horecaklanten kunnen hun bestelling plaatsen tot 23u. Let op, bepaalde producten moet je wel voor 17u bestellen. Je herkent ze aan het klokje. Extra meldingen op de website en in je winkelmand houden je op de hoogte.

Je krijgt altijd de vroegst mogelijke leverdatum te zien bij het kiezen van je leverdag. Ook de deadline om je bestelling te plaatsen zie je dan duidelijk staan.

Bestel- en leverschema:
Maandag -> Woensdag
Dinsdag -> Donderdag
Woensdag -> Vrijdag
Donderdag -> Maandag
                     -> Zaterdag (Meer info)
Vrijdag -> Dinsdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Woensdag


In uitzonderlijke gevallen, als het echt ontzettend druk is, kan de levertermijn langer worden. 

Werk je in de horeca- of zorgsector? Bel dan onze medewerkers via +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be om een vaste leverdag af te spreken.

PS: Je kan je bestelling ook aanpassen. Lees hier meer

Hoe haal ik mijn bestelling op in het afhaalpunt CLP Meiser?

Na het vullen van je winkelmandje op solucious.be kies je je gewenste leverdag waarop je je bestelling wenst op te halen. Selecteer vervolgens alternatief leveradres en kies voor afhaalpunt Meiser. Je bestelling ligt op je gekozen leverdag klaar. Aan de ingang van de Colruyt Professionals winkel in Meiser word je verder begeleid.

Waar en wanneer kan je je bestelling afhalen?

Waar: Leuvensesteenweg 510, 1030 Schaarbeek (aanmelden ingang van de Colruyt Professionals Meiser).

Openingsuren:

  • maandag tot zaterdag van 09.00 - 20.00
  • zondag gesloten