1. Home/
  2. Bestellen voor Particulieren - Veelgestelde Vragen

Info donderdag 27/05/2021

Vanaf 1 juni stopt Solucious met het leveren aan particulieren en zorgmedewerkers

Nu het nieuwe normaal terug in zicht is, kunnen we weer veiliger winkelen. Daarom heeft Solucious beslist om zijn maatschappelijke service voor particulieren vanaf 1 juni stop te zetten. Dit doen we zodat we onze professionele klanten terug optimaal kunnen bedienen. Zeker nu de horecazaken, grootkeukens en bedrijven binnenkort weer op volle toeren draaien. We laten onze particuliere klanten echter niet in de kou staan.

Zo zal je alle bestellingen die je al hebt geplaatst na 1 juni nog steeds ontvangen. Je zal ook nog kunnen inloggen tot jouw laatste bestelling is geleverd. Nadat we jouw laatste levering hebben bezord zullen we kort daarna jouw account afsluiten.

Heb je na het afsluiten van jouw account nog vragen, neem dan gerust contact op met de klantendienst op het nummer: +32 2 333 88 88 of via mail:  info@solucious.be

Voor al je bestellingen vanaf 1 juni heb je een ondernemingsnummer nodig. Ben je particulier en heb je geen ondernemingsnummer, dan winkel je voortaan snel en eenvoudig bij Colruyt, OKay of Collect&Go.

  • Colruyt, de supermarkt die je de laagste prijzen in België garandeert.
  • OKay, de praktische buurtsupermarkt waar je snel, goedkoop en makkelijk winkelt.
  • Collect&Go: de onlinebesteldienst die je Colruyt-producten klaarzet voor afhaling wanneer het je past.

Hun aanbod is helemaal afgestemd op consumenten. Zo doe je ook na 1 juni je vertrouwde boodschappen vlot en goedkoop.

Heb je wel een ondernemingsnummer of bestel je voor een jeugdbeweging, dan kan je blijven bestellen bij Solucious. Registreer je opnieuw als bedrijf of vereniging.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? 

Je kan zelf via de website je bestelling aanpassen.

Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling. Dit doe je zo:

1. Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen'. 

2. Klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.

Klik hier voor meer info. 

 

Waarom is mijn bestelling niet zichtbaar in "mijn bestellingen"?

Voor het verwerken van je eerste bestelling hebben we even tijd nodig. Daarom zal je eerste bestelling pas na 2 werkdagen zichtbaar zijn in "lopende bestellingen". Je bestelling leveren we op de datum vermeld in de bevestigingsmail.

Je volgende bestellingen zijn 30 minuten na het versturen van je bestelling, zichtbaar in je lopende bestellingen.

 

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je betaalt je bestelling bij levering aan de bezorger. Betalen kan enkel met volgende elektronische betaalmiddelen: Bancontact, Visa, MasterCard. Je kan niet betalen met cash, maaltijdcheques, Payconiq of andere betaalmiddelen.

 

Hoe krijg ik mijn bestelling?

Je bestelling wordt bij jou thuis geleverd. In het kader van covid-19, wordt je bestelling aan de deur afgezet. Onze bezorger komt dus niet bij jou binnen. De bezorger wacht niet tot je de bakken hebt uitgeladen.

Je kan de blauwe bakken/leeggoed meegeven bij een volgende bestelling. In de huidige omstandigheden wacht onze bezorger niet tot de blauwe bakken uitgeladen zijn.

In het geval van een eenmalige bestelling, breng  je de bakken nadien naar  Collect&Go of in de winkels van OKay en Colruyt. Zij verrekenen deze onmiddellijk voor jou.

 

Wat doe ik met de blauwe bakken/leeggoed?

Je kan de blauwe bakken/leeggoed meegeven bij een volgende bestelling. In de huidige omstandigheden wacht onze bezorger niet tot de blauwe bakken uitgeladen zijn.

In het geval van een eenmalige bestelling, breng  je de bakken nadien naar Collect&Go of in de winkels van OKay en Colruyt. Zij verrekenen deze onmiddellijk voor jou.

 

Kan ik jullie klantendienst contacteren?

In de huidige situatie houden we onze medewerkers van de klantendienst zo veel mogelijk beschikbaar voor dringende vragen van onze professionele klanten in de zorgsector.

We hebben een aantal veel gestelde vragen gebundeld op deze pagina. We werken deze constant bij.

Je antwoord toch niet gevonden? Contacteer ons dan via info@solucious.be of via de chat op onze website.

Hoe kan ik mij als particulier registreren ?   

Heel eenvoudig, klik hier.

Je vult jouw contactgegevens, leveringsadres en facturatieadres in. Daarna kun je meteen bestellen.

Als particulier :
-        Vul je geen ondernemingsnummer in   
-        Selecteer je als type bedrijf ‘Jeugdkamp & Particulieren’  
 
Voor meer informatie, lees hier de veelgestelde vragen.