Stel hier je vraag

Via onderstaand formulier kan je ons een vraag stellen.

Als je ingelogd bent worden de meeste velden al voor je ingevuld.

CAPTCHA image
Verzenden

Service Center

Hier kan je terecht voor al jouw vragen over je huidige bestelling.

Openingsuren:
Maandag tot en met vrijdag: 8u - 17u30

T +32 2 333 88 88
F +32 2 333 88 89

Email: info@solucious.be

Algemene klantendienst

Hier kan je terecht voor offertes, prijzen, vragen in verband met de website, aanpassing van jouw klantgegevens, algemene vragen over producten,...

Openingsuren:
Maandag tot en met vrijdag: 8u - 17u30

T +32 2 333 88 88

Email: salessupport@solucious.be

 

NV Solucious

Edingensesteenweg 196
1500 Halle

BTW BE 0448 692 207

BE15 2930 2504 2930  BIC GEBABEBB


Vragen over je bestelling?

Neem contact op met onze helpdesk

Solucious Service Center

 

info@solucious.be

02/333 88 88

Vraag & Antwoord

Waar kan ik mijn bestelhistoriek terugvinden?

De bestelhistoriek vind je op 2 plaatsen terug:

1. In de hoofdnavigatie

Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek, en je kan erdoor browsen zoals door het volledige assortiment. Producten die niet meer in het assortiment zitten worden hier niet getoond.

 

2. Bij je Lijstjes

De bestelhistoriek wordt nu ook als een lijst weergegeven. Log in, en selecteer 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. De bestelhistoriek staat in het derde tabblad.

Hier zie je dan alle producten uit je bestelhistoriek onder elkaar opgelijst. Handig om snel te bestellen.

Hoe kan ik de producten vinden die ik zoek?
  • - Navigeren doorheen het assortiment: Klik op 'Assortiment' en selecteer telkens de categorie van jouw keuze om de gewenste producten te vinden.
  • - Via bestelhistoriek: Log in en jouw "Historiek" verschijnt in de hoofdnavigatie. Daaronder zie je alle producten die in de laatste 18 maanden werden besteld. Die kun je gemakkelijk toevoegen aan het winkelmandje.
  • - Via de zoekfunctie: Vul bovenaan de site een zoekterm in, en de best passende producten komen tevoorschijn.
  • - Via reeds geplaatste bestellingen: Log in en ga naar 'Mijn bestellingen'. Daar kun je de lopende en geleverde bestellingen weer bekijken en de producten daaruit toevoegen aan jouw nieuwe bestelling.
  • - Via 'Mijn lijstjes': Log in en ga naar 'Mijn lijstjes'. Daar kun je gemakkelijk een lijstje aanmaken met producten die je regelmatig bestelt. De producten toevoegen in jouw winkelmandje is dan zeer eenvoudig.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling. Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling. Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen',  klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.

Ik ben iets vergeten, kan ik nog producten toevoegen aan mijn bestelling?

Je kan zelf via de website producten toevoegen uit een reeds geplaatste bestelling. Dat kan tot 2 werkdagen voor de levering van die bestelling. Ga naar 'mijn bestellingen' > 'lopende bestellingen',  klik op de knop 'wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Klik hier voor meer info.

FAQ_LINK