Veelgestelde vragen over corona covid-19

Solucious blijft er voor jou, ook in deze uitzonderlijke situatie

Gebaseerd op informatie beschikbaar op 18 maart 2020, 12u. Indien er wijzigingen optreden in de situatie, updaten we deze pagina.

1. Contacteer Solucious

Ik heb een dringende vraag, hoe bereik ik zo snel mogelijk de klantendienst van Solucious?

Om snel een antwoord te krijgen op je vragen, volg dan volgende stappenplan:

1. Lees eerst onze algemene veelgestelde vragen en de veelgestelde vragen over Corona hieronder.
2. Het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met de klantendienst: 
           1. Stuur een e-mail naar info@solucious.be.
           2. of chat via onze website
           3. of bel naar +32 2 333 88 88

Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u30.
Nog tot vrijdag 20/03 zijn ze al van 7u ’s ochtends bereikbaar om nog sneller te kunnen antwoorden op je vragen.

2. Preventieve maatregelen

Welke preventieve maatregelen neemt Solucious?

We vinden de gezondheid van jou en die van onze medewerkers belangrijk. Daarom blijven we inzetten op veiligheid en nemen we volgende preventieve maatregelen:
De bezorger:

  1. levert je bestelling aan de voordeur/loskaai (en gaat dus niet meer in je gebouw)
           - neemt de lege bakken bij een volgende levering terug mee
           - verwacht dat leeggoed en lege bakken klaarstaan aan de voordeur/loskaai 
  2. beperkt zoveel mogelijk directe contacten, houdt afstand en volgt de regels rond hygiëne
           - begroet je van op afstand
           - vraagt je een eigen balpen te gebruiken voor het ondertekenen van documenten
  3. houdt rekening met jullie preventieve maatregelen

Mijn bedrijf/organisatie neemt nog extra maatregelen omtrent Corona. Informeren jullie de bezorgers hierover?

Contacteer snel onze klantendienst hierover. Je vindt bovenaan deze pagina hoe en wanneer je hen kan bereiken. We maken daarover dan samen afspraken.  

3. Voorraad/producten

Is er voldoende voorraad van de producten?

Ja, onze stock aan voedingsmiddelen en blijft ruim voldoende om aan jullie vraag te voldoen. Je kan zoals steeds online onze stock checken. Op die manier heb je altijd en direct het overzicht en zekerheid over de levering van je bestelde producten.

Zal er de komende weken voldoende voorraad zijn van de producten?

Ja, de aanvoer van nieuwe producten blijft ruim voldoende om aan jullie vraag te voldoen. We overleggen voortdurend met leveranciers om dit zo te houden. Indien er iets wijzigt aan deze situatie, communiceren we hierover.

4. Bestellingen

Kan ik (nog steeds) een bestelling plaatsen bij Solucious?

Ja, Solucious blijft in deze uitzonderlijke tijden instaan voor een betrouwbare levering aan jullie organisatie.
Ook ziekenhuizen, woon-zorgcentra en andere zorginstellingen rekenen op onze diensten. Wij nemen hier dan ook onze verantwoordelijkheid om hen van de nodige voedingsmiddelen te voorzien.

Normaal leveren we enkel aan professionele bedrijven met een ondernemingsnummer. Maar, tijdelijk leveren we ook aan particuliere klanten. Meer info hier.

Ik had reeds een bestelling geplaatst, zal ik deze ontvangen?

Ja, Solucious blijft in deze uitzonderlijke tijden instaan voor een betrouwbare levering aan jullie organisatie. Ook ziekenhuizen, woon-zorgcentra en andere zorginstellingen rekenen op onze diensten. Wij nemen hier dan ook onze verantwoordelijkheid om hen van de nodige voedingsmiddelen te voorzien.

Er wijzigt niets aan jouw levervenster.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Ja, Solucious gaat flexibel mee om met het aanpassen en annuleren van bestellingen.

  1. Bestelling aanpassen: Je kan tot 2 dagen voor leverdatum je bestelling aanpassen. Dit doe je eenvoudig 24/7 online bij 'Mijn bestellingen' op onze website.
  2. Moet je je bestelling voor vandaag of morgen volledig annuleren? Neem dan onmiddellijk contact op met onze klantendienst op +32 2 333 88 88, via de chat op onze website of via info@solucious.be

Zo help je ons onze capaciteit optimaal te benutten voor klanten uit de zorg die het echt nodig hebben.

5. Betaling

Is het mogelijk uitstel te krijgen van betaling?

xxxxx