Iets vergeten? Je geplaatste bestelling aanpassen
Tot 2 werkdagen voor de levering kan je je reeds geplaatste bestelling zelf nog aanpassen.
Bv: Plaats je maandag een bestelling voor levering op vrijdag? Dan kan je deze tot woensdagavond aanpassen.
Uitzondering: voor jeugdkampen is dit tot 3 werkdagen voor levering.
Je kan producten toevoegen en/of verwijderen. Dit doe je makkelijk zelf online via lopende bestellingen
Hoe werkt het?
Heel eenvoudig:
- Log je in. Ga naar je 'lopende bestellingen' voor een overzicht van alle bestellingen die nog niet geleverd zijn.
- Klik op 'wijzig' om een bestelling aan te passen
- Pas hoeveelheden aan met de '-' en '+' knop. Verwijder producten met het vuilbakje.
- Nieuwe producten toevoegen? Klik op de knop 'Producten toevoegen' of gebruik de zoekfunctie.
- Via de winkelwagen ga je terug naar het overzicht van je wijzigingen. Daar zie je alle wijzigingen in het blauw.
- Belangrijk: Klik op 'Bevestig wijzigingen' onderaan om je aanpassingen door te sturen.
Wat kan je wijzigen?
Niet-verwerkte bestellingen
- Enkel bestellingen die nog niet verwerkt zijn, kan je aanpassen.
- Bij reeds verwerkte bestellingen verschijnt de melding dat je deze niet meer kan wijzigen
Producten en aantallen
- Je kan producten toevoegen of verwijderen, maar ook hoeveelheden vermeerderen of verminderen.
- Wil je meer aantallen van een bestelproduct (dat je langer op voorhand moet bestellen) toevoegen? Doe dit dan tijdig. Voor een bestelproduct dat je 3 dagen op voorhand moet bestellen, moet je je bestelling ook 3 dagen op voorhand ten laatste wijzigen.
Goed om te weten
- Je kan geen leverdag, leveradres of opmerkingen wijzigen. Contacteer hiervoor onze klantendienst.
- Wanneer je een product aanpast, wordt de prijs ervan herrekend.
- Promoties werken zoals altijd. Als je je bestelling aanpast, behoud je de promotie mits het bestelde artikel nog voldoet aan de promotievoorwaarden en de promotie intussen niet is gewijzigd.