Solucious presenteert: track-and-trace

Volg makkelijk je levering op de voet via track-and-trace. Dat is uniek in de foodservicemarkt! Jouw voordeel? Gebruiksgemak. Dankzij Solucious en onze softwarepartner Urbantz weet je dus altijd wanneer je bezorger komt. Dat is handig om je werkdag optimaal te organiseren.

Zo werkt het

Onze klant Bavet is fan

Zo werkt het

Voor je levering

1. 5 uur voor je levering ontvang je een e-mail met een track-and-tracelink. Via de link vind je je levervenster van 1 uur. Bv. je mag je bestelling verwachten tussen 10u en 11u.

2. Vanaf 1 uur voor je geplande levering – kun je via de link je bezorger in real time volgen. Je ontdekt meteen hoeveel klanten er nog voor jou zijn.

3. Vind je de e-mail niet meteen terug? Je kunt de track-and-tracelink ook raadplegen via Lopende bestellingen in Mijn Solucious. Of klik op het icoon (dit verschijnt 5 uur voor levering: rechtsboven naast Mijn Solucious).

 

We versturen de track-and-tracemail naar de contactpersoon die ook alle ontvangstbewijzen krijgt. Wil je extra personen toevoegen? Dat kan! Neem simpelweg contact op met de klantendienst.

Krijgt onze bezorger onverwacht vertraging? En dreigt je bestelling heel wat later te arriveren dan voorspeld? Dan mag je zoals gewoonlijk een telefoontje verwachten. 

Tijdens je levering

1. De bezorger overhandigt je bestelling en een leverbon. Vanaf eind mei 2023 ontvang je ook de leverbon digitaal! Meer info.

2. Check samen of de levering compleet is.

3. Is alles zoals gewenst? Dan onderteken je digitaal voor ontvangst.
Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox

Digitaal ontvangstbewijs?

Onze bezorgers vragen je om je levering digitaal te ondertekenen. Daarna belandt het ontvangstbewijs meteen in je mailbox, bij de juiste persoon. Handig!

Welke info vind je op het digitale ontvangstbewijs?

  • Het aantal geleverde en geretourneerde bakken, rolcontainers en europaletten
  • Geretourneerd leeggoed
  • Eventuele verkeerde leveringen
  • Je gekozen betaalwijze
  • De handtekening van de persoon die de bestelling in ontvangst nam
  • Eventuele klachten
  • Geplande retours

 

Lees meer in onze FAQ

Digitaal ontvangsbewijs