Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
Je vindt je factuur online bij 'Mijn bestellingen' -> 'gefactureerd', van zodra deze is aangemaakt in onze systemen. Log je in om deze webpagina te bekijken.
De volgende werkdag ontvang je je factuur ook via e-mail. Dat is maximaal 3 werkdagen na je levering.
Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.
Of je nu je bestelling betaalt bij levering of achteraf op factuur, je krijgt deze altijd achteraf via e-mail.
1. Via domiciliëring, na je levering
Laat je facturen automatisch betalen via domiciliëring. Het werkt eenvoudig: Vul een aanvraag in op ons online formulier en onderteken het mandaat. De rest verloopt automatisch!
Goed om te weten:
2. Op factuur, na je levering
Na je levering vind je je factuur online bij 'gefactureerde bestellingen' en ontvang je deze via e-mail.
-> Via de betaalknop in deze e-mail & online betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconiq. Dit loopt via het online betaalplatform Digiteal.
Via overschrijving betalen kan ook. Vermeld dan zeker de factuurnummer(s) in je betalingsreferentie.
De voordelen van de betaalknop?
1. Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
- Je betaalt steeds het juiste bedrag
- Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
- De betaal-knop in de e-mail verandert van kleur wanneer je betaald hebt.
2. Betaal veilig: Digiteal is erkend door de Nationale Bank van België en wordt beveiligd door Belfius
3. Tijdens de levering
Dan betaal je via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger (dus geen cash). Daarna krijg je je factuur via e-mail en vind je deze online bij 'Mijn bestellingen'.
Je kunt je facturen eenvoudig via domiciliëring laten betalen door het volgen van een paar simpele stappen.
1. Vul je aanvraag in op ons online formulier. Wij verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.
2. Daarna ontvang je een uitnodigingsmail (van domiciliation@solucious.be) om je mandaat digitaal te ondertekenen.
3. Je ontvangt een bevestigingsmail met het ingevulde mandaat. Er wordt automatisch goedkeuring gevraagd aan je bank.
Krijg je goedkeuring van je bank? Alles geregeld!
Vanaf dan ontvang je telkens een e-mail wanneer er betalingen gepland staan.
Goed om te weten:
- Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Deze moet je natuurlijk niet betalen via overschrijving, want we verwerken dit automatisch
- Ook creditnota's worden automatisch verwerkt!
1. Na je levering vind je je factuur online bij 'Mijn bestellingen' en ontvang je deze via e-mail. Als je op factuur betaalt, zie je online en in de e-mail een betaalknop.
2. Klik op deze betaalknop. In je browser opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.
3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. .
Je probeerde te betalen via het online betaalplatform Digiteal, maar dit mislukte? Er kunnen verschillende oorzaken zijn:
Meer weten over hoe het platform werkt? Lees hier meer.
Nog meer vragen of feedback? Contacteer gerust onze klantendienst: via de chat op onze website, via info@solucious.be of bel naar +32 2 333 88 88.
Net als je factuur, ontvang je een creditnota. Deze krijg je op solucious.be en via e-mail. Je krijgt dat bedrag terugbetaald.
Betaal je je facturen via domiciliëring? Dan verrekenen wij dit automatisch! Je hoeft dan niets te doen.
Wat ook mogelijk is: je kan dit creditnota-bedrag ook zelf aftrekken van een volgende factuur, die je dan wel via overschrijving dient te betalen.
Vermeld in je betalingsreferentie dan zeker:
1. het factuurnummer van deze creditnota
2. het factuurnummer van je te betalen factuur.
Bij een positieve kredietscore betaal je via factuur. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Je betalingstermijn en kredietlimiet bepalen we ook op basis van deze score.
In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
Om de betalingsvoorwaarden te bespreken, neem je best contact op met je accountmanager.
Helaas kunnen we de kortingsbonnen van leveranciers op de retailproducten van Colruyt niet verrekenen op je factuur. Uiteraard kun je deze wel gebruiken voor privéaankopen in een Colruyt-filiaal in jouw buurt.
Bij positieve kredietscore kan je betalen via factuur na de levering. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Anders via Bancontact, Visa of Mastercard bij levering. Let op, wij aanvaarden geen cash.