Heb je een vraag? Of wens je meer informatie?

Bij Solucious helpen we je graag verder.
Dat geeft ons de kans om de kwaliteit van onze producten en services voortdurend te verbeteren.

Ik ben nog geen klant

 

Wens je meer informatie over ons aanbod of onze diensten?
Vul het contactformulier in en we nemen contact met je op.


Naar contactformulier

Ik ben al klant

 

Heb je een specifieke vraag of suggestie?
Laat het ons weten en we beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.


Naar contactgegevens

Misschien is je vraag al gekend.

Raadpleeg onze veelgestelde vragen.

Vraag & Antwoord

Wachtwoord vergeten. Wat nu?

Op de loginpagina klik je op de link 'Wachtwoord vergeten'. Geef jouw gebruikersnaam in en klik op 'Verzenden'. We sturen je onmiddellijk een e-mail om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Waarom kan ik mijn bestelling niet doorsturen?

Controleer volgende zaken:

1. Ben je ingelogd? Als je nog geen inloggegevens hebt, dien je je eerst te registeren.

2. Heb je de voorgestelde leverdatum reeds bevestigd of een andere datum gekozen? Je ziet deze datum bovenaan de overzichtspagina van jouw winkelmandje.

3. Zitten er producten in jouw winkelmandje waarvoor wordt aangegeven dat er geen of onvoldoende stock is? Pas indien nodig jouw bestelhoeveelheden aan.

4. Zitten er producten in jouw winkelmandje waarvoor wordt aangegeven dat ze niet meer in het assortiment worden aangeboden? Gelieve deze dan uit jouw winkelmandje te verwijderen of het gesuggereerde alternatief te kiezen.

5. Zitten er bestelartikelen in jouw winkelmandje met een langere levertermijn? Verwijder dit bestelartikel en geef het in een aparte bestelling in met een latere leveringsdatum.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Bel naar onze medewerkers op + 32 2 333 88 88 of mail naar info@solucious.be. We helpen je graag verder.

Hoe en wanneer kan ik betalen?

Particuliere klanten:
Betaling dient te gebeuren bij ontvangst van de bestelling. Je kunt betalen via Bancontact, met elektronische maaltijdcheques of met gepast contant geld (de bezorger geeft geen wisselgeld terug).

Professionele klanten:
Professionele klanten kunnen na ontvangst van de factuur per overschrijving betalen. Klanten met een negatieve kredietscore kunnen als voorwaarde betaling bij ontvangst van de bestelling hebben.

Ik krijg een suggestiedatum voor levering - kan ik dat veranderen/wat is de impact?

De datum die wordt voorgesteld, is de vroegst mogelijke leverdatum. Je kunt deze datum bevestigen of steeds een latere leverdatum kiezen.

FAQ_LINK

Neem contact op

  Bel +32 2 333 88 88

Maandag tot en met vrijdag: 8u - 17u30

  Stuur ons een e-mail

  Vraag het ons op Facebook

  NV Solucious

Edingensesteenweg 196

1500 Halle

 

BTW BE 0448 692 207

 

BE11 4538 2468 0148 BIC KREDBEBB

BE15 2930250429 30 BIC GEBABEBB