Ondersteuning

Eigen bestel-, facturatie- of beheersysteem

Hoe koppel ik mijn bestel- facturatie- of beheerssysteem met Solucious?

Solucious zet hard in op gemakkelijker en sneller bestellen. 
Zo vinden we het belangrijk dat je jouw eigen systemen kan koppelen met Solucious. 
We koppelen onze systemen reeds via EDI en API.

Wil je hierover meer informatie? Contacteer dan je accountmanager.

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Niet tevreden over een bestelling? Meld je eventuele klacht binnen de vijf dagen na aankoop via info@solucious.be  of via telefoon op het nummer op +32 2 333 88 88. Onze medewerkers doen er alles aan om zo snel mogelijk een geschikte oplossing te vinden.

Kwaliteit van de geleverde producten

Hoe garandeert Solucious de kwaliteit van mijn producten?

Jou een onberispelijke kwaliteit van onze verse producten garanderen. Dat is ons doel.
We beschikken dan ook over de nodige toelatingen en erkenningen van het FAVV (Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen).

In ons HACCP-plan nemen we alle beheersmaatregelen op om de kwaliteit en de voedselveiligheid van geleverde producten te garanderen:


Controle bij receptie
We controleren alle voedingsmiddelen bij ontvangst op hoeveelheid, verpakking, etikettering, houdbaarheid en temperatuur. Alleen producten die aan álle normen voldoen, aanvaarden we.
Opslag
Tijdens de opslag registreren en bewaken we de temperaturen in koelcellen en diepvriezers automatisch.
Traceerbaarheid
Bij elke bestelling die we klaarmaken, registreren we intern welke producten we in welke hoeveelheden en op welke datum uitleveren. We monitoren ook via een intern voorraadbeheersysteem vanaf wanneer we een bepaalde houdbaarheidsdatum uitleveren.
Transport
Gekoelde artikelen en diepvriesproducten vervoeren we in gekoelde vrachtwagens zodat de koudeketen gegarandeerd blijft.
Bezorging
Bij de levering controleren onze bezorgers samen met jou of alle bestelde producten aanwezig zijn en of aan alle kwaliteitseisen is voldaan (o.a. intacte verpakking, houdbaarheid, temperatuur, ...).
Audits
Ons intern kwaliteitssysteem wordt bewaakt door middel van interne en externe audits, uitgevoerd door het FAVV en/of certificerende instellingen.

 

Onze certificaten
Als betrouwbare foodservicepartner beschikt Solucious over de nodige kwaliteitscertificaten om de voedselveiligheid en de kwaliteit van de producten die we aan onze klanten leveren te kunnen garanderen.
In het overzicht hieronder kan je al onze certificaten in detail bekijken en downloaden.  

Contactinformatie

Hoe kan ik jullie contacteren?

Je vindt onze contactinformatie overal terug op de website.

 

Om het je makkelijk te maken, gebruiken we verschillende kanalen:
- Chat is online: je mag een antwoord verwachten binnen 20 sec
- Chat is niet online: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Mail: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Contactformulier: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Telefoon: je mag antwoord verwachten binnen 20 sec

 

We zijn geopend op volgende tijdstippen:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

 

Let op: je kunt via deze kanalen geen bestelling plaatsen. Dat kan enkel online via de website. Uiteraard staan onze medewerkers wel paraat voor meer info over producten of prijzen!