Zoekresultaten voor: BD myshopi

Waarom ontvang ik mijn levering via partner BD myShopi?

Om betrouwbare leveringen te blijven garanderen, gaan we duurzame samenwerkingen aan met externe partners. Op die manier vangen we piekmomenten makkelijker op. 

Zo werkt Solucious samen met de partner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding.

Jij blijft je leveringen steeds correct en volgens afspraak ontvangen.

Hoe werkt een externe levering via BD myShopi?

Solucious werkt samen met de transportpartner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding. Lees hier waarom


Dezelfde betrouwbare service

  • - Je volgt je levering eenvoudig via track-and-trace.
    Nadien ontvang je via e-mail ook je digitale ontvangstbewijs
  • - Je ontvangt je levering op pallet of in groene EPS-bakken.
  • - De bezorgers nemen retours, leeggoed, palletten en bakken weer mee.
Kan ik mijn bestelling volgen via track-and-trace?

Ja! Je ontvangt 5 uur voor je levering een track-and-tracelink in je mailbox*.


Je kunt deze track-and-tracelink ook raadplegen via Lopende bestellingen in Mijn Solucious. Of via het icoon . Je vindt dit rechts boven naast Mijn Solucious. Dit is beschikbaar vanaf de werkdag voor je levering (± 23u).

Zo volg je je order op de voet en weet je dus wanneer je bezorger ongeveer komt.


* Uitzondering: bij externe leveringen via onze partner BD myShopi, ontvang je dit pas in de voormiddag op je leverdag. Lees meer.

Hoe werkt track-and-trace?
  1. 1. Vanaf 5 uur voor je geplande levering ontvang een e-mail met track-and-tracelink*. Via deze link vind je je levervenster van 1 uur. Bijvoorbeeld: je mag je bestelling morgen verwachten tussen 10 en 11 uur.
  2. 2. Vanaf 1 uur voor de geplande levering – kun je via de link in de e-mail je bezorger in real time volgen. Je ontdekt meteen hoeveel klanten er nog voor jou zijn.
  3. 3. Mail per ongeluk verwijderd? Je kunt de track-and-tracelink ook raadplegen via lopende bestellingen in Mijn Solucious. Of klik op het icoon . Je vindt dit rechts boven naast Mijn Solucious. Dit is beschikbaar vanaf de werkdag voor je levering (± 23u).


We versturen de track-and-tracemail naar de contactpersoon die ook alle ontvangstbewijzen krijgt. Wil je extra personen toevoegen? Dat kan! Neem simpelweg contact op met de klantendienst.

Krijgt onze bezorger onverwacht vertraging? En dreigt je bestelling heel wat later te arriveren dan voorspeld? Dan mag je zoals gewoonlijk een telefoontje verwachten.


Uitzondering: bij externe leveringen via onze partner BD myShopi, ontvang je dit pas in de voormiddag op je leverdag. Lees meer.