Iets vergeten? Je geplaatste bestelling aanpassen

Tot 2 werkdagen voor de levering kan je je reeds geplaatste bestelling zelf nog aanpassen. 
Bv: Plaats je maandag een bestelling voor levering op vrijdag? Dan kan je deze tot woensdagavond aanpassen.
Uitzondering: voor jeugdkampen is dit tot 3 werkdagen voor levering.

Je kan producten toevoegen en/of verwijderen. Dit doe je makkelijk zelf online via lopende bestellingen

Hoe werkt het?

Heel eenvoudig: 

  1. Log je in. Ga naar je 'lopende bestellingen' voor een overzicht van alle bestellingen die nog niet geleverd zijn.
  2. Klik op 'wijzig' om een bestelling aan te passen
    1. Pas hoeveelheden aan met de '-' en '+' knop. Verwijder producten met het vuilbakje.
    2. Nieuwe producten toevoegen? Klik op de knop 'Producten toevoegen' of gebruik de zoekfunctie. 
    3. Via de winkelwagen ga je terug naar het overzicht van je wijzigingen. Daar zie je alle wijzigingen in het blauw. 
  3. Belangrijk: Klik op 'Bevestig wijzigingen' onderaan om je aanpassingen door te sturen.

Wat kan je wijzigen?

Niet-verwerkte bestellingen

  • Enkel bestellingen die nog niet verwerkt zijn, kan je aanpassen.
  • Bij reeds verwerkte bestellingen verschijnt de melding dat je deze niet meer kan wijzigen

Producten en aantallen

  • Je kan producten toevoegen of verwijderen, maar ook hoeveelheden vermeerderen of verminderen.
  • Wil je meer aantallen van een bestelproduct (dat je langer op voorhand moet bestellen) toevoegen? Doe dit dan tijdig. Voor een bestelproduct dat je 3 dagen op voorhand moet bestellen, moet je je bestelling ook 3 dagen op voorhand ten laatste wijzigen.

Goed om te weten

  • Je kan geen leverdag, leveradres of opmerkingen wijzigen. Contacteer hiervoor onze klantendienst.
  • Wanneer je een product aanpast, wordt de prijs ervan herrekend.
  • Promoties werken zoals altijd. Als je je bestelling aanpast, behoud je de promotie mits het bestelde artikel nog voldoet aan de promotievoorwaarden en de promotie intussen niet is gewijzigd.


Naar je lopende bestellingen