Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
Solucious werkt samen met de transportpartner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding. Lees hier waarom.
Dezelfde betrouwbare service
Om betrouwbare leveringen te blijven garanderen, gaan we duurzame samenwerkingen aan met externe partners. Op die manier vangen we piekmomenten makkelijker op.
Zo werkt Solucious samen met de partner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding.
Jij blijft je leveringen steeds correct en volgens afspraak ontvangen.
Ja! Je ontvangt 5 uur voor je levering een track-and-tracelink in je mailbox*.
Je kunt deze track-and-tracelink ook raadplegen via Lopende bestellingen in Mijn Solucious. Of via het icoon . Je vindt dit rechts boven naast Mijn Solucious. Dit is beschikbaar vanaf de werkdag voor je levering (± 23u).
Zo volg je je order op de voet en weet je dus wanneer je bezorger ongeveer komt.
* Uitzondering: bij externe leveringen via onze partner BD myShopi, ontvang je dit pas in de voormiddag op je leverdag. Lees meer.
We versturen de track-and-tracemail naar de contactpersoon die ook alle ontvangstbewijzen krijgt. Wil je extra personen toevoegen? Dat kan! Neem simpelweg contact op met de klantendienst.
Krijgt onze bezorger onverwacht vertraging? En dreigt je bestelling heel wat later te arriveren dan voorspeld? Dan mag je zoals gewoonlijk een telefoontje verwachten.
Uitzondering: bij externe leveringen via onze partner BD myShopi, ontvang je dit pas in de voormiddag op je leverdag. Lees meer.
1. Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Als je op
factuur betaalt zie je in de e-mail een betaalknop.
2. Klik op
deze betaalknop. In je browser
opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal
gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al
ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.
3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop in de e-mail. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. Ook als je de e-mail doorstuurt, werkt dit.
In het kader van groene mobiliteit, leveren we in Antwerpen, Brussel, Gent en Mechelen ook met de fiets. Dit via onze partner Foodsprint.
Dat is niet alleen goed voor het milieu, meer fietsen op de weg betekent ook minder wagens in de stad.
Onze bezorger levert met respect voor de koude ketting:
Verder verloopt alles zoals je van ons gewend bent.
Lijstjes kunnen erg handig zijn om het bestellen nog makkelijker te maken. Ontdek hoe het werkt!
Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Je 3% korting op kampbestellingen wordt herrekend op het einde van deze factuur.
Je betaalt ten laatste op de vervaldag. Dit is makkelijkst door te klikken op de Digiteal-betaalknop in de e-mail met je factuur. Zo betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconic via een online betaalplatform.
De voordelen van de betaalknop
Betalen via overschrijving is ook mogelijk. Vermeld dan zeker je factuurnummer in je betalingsreferentie.
Solucious levert ook op
zaterdag tussen 5u en 13u (met een levervenster van 4 uur). Zaterdaglevering is mogelijk
voor horecazaken en grootkeukens in heel België.
Vragen?
Onze klantendienst staat voor je klaar.
De klantendienst is geopend op volgende tijdstippen:
Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen
Of contacteer je accountmanager.
Net als je factuur, ontvang je hiervan een e-mail met je creditnota in bijlage. Je krijgt dat bedrag terugbetaald.
Betaal je je facturen via domiciliëring? Dan verrekenen wij dit automatisch! Je hoeft dan niets te doen.
Wat ook mogelijk is: je kan dit creditnota-bedrag ook zelf aftrekken van een volgende factuur, die je dan wel via overschrijving dient te betalen.
Vermeld in je betalingsreferentie dan zeker:
1. het factuurnummer van deze creditnota
2. het factuurnummer van je te betalen factuur.