Zoekresultaten voor: Hoelang moet ik op voorhand bestellen voor mijn jeugdkamp
Plaats je bestelling voor 17u* op dag 1. Dan leveren we dit 2 dagen later, op dag 3.
* Horecaklanten kunnen hun bestelling plaatsen tot 23u. Let op, bepaalde producten moet je wel voor 17u bestellen. Je herkent ze aan het klokje naast het artikelnummer. Extra meldingen op de website en in je winkelmand houden je op de hoogte.
Je krijgt altijd de vroegst mogelijke leverdatum te zien bij het kiezen van je leverdag. Ook de deadline om je bestelling te plaatsen zie je dan duidelijk staan.
Bestel- en leverschema:
Maandag -> Woensdag
Dinsdag -> Donderdag
Woensdag -> Vrijdag
Donderdag -> Maandag
-> Zaterdag (Meer info)
Vrijdag -> Dinsdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Woensdag
In uitzonderlijke gevallen, als het echt ontzettend druk is, kan de levertermijn langer worden.
Werk je in de horeca- of zorgsector? Bel dan onze medewerkers via +32 2 333 88 88 of mail naar salessupport@solucious.be om een vaste leverdag af te spreken.
PS: Je kan je bestelling ook aanpassen. Lees hier meer.
Het minimum bestelbedrag bedraagt 200 euro (exclusief btw en leeggoed). Bij bestellingen vanaf 350 euro valt de leverkost van 20 euro weg.
Als jeugdkamp geniet je van 3% korting op je totaalbedrag voor leveringen van 15/6 t.e.m. 15/9/2025. Exclusief gemeentelijke vuilniszakken. Deze korting wordt verrekend op het einde van je factuur.
Opgelet! Indien je niet ingelogd bent als jeugdkamp zie je niet jouw finale prijs. Log in om de juiste prijs te zien.
Tot 2 werkdagen voor je levering (voor 17u) is het mogelijk om je geplaatste bestelling aan te passen. Je kunt zowel producten toevoegen als verwijderen. (Uitzondering: voor jeugdkampen is dit tot 3 werkdagen voor levering) Let wel, dit kan enkel online!
Als nieuwe klant kun je pas de werkdag na je registratie, je bestelling aanpassen.
Ga naar 'Mijn bestellingen' / 'Lopende bestellingen' en klik op 'Wijzig' bij de bestelling die je wenst aan te passen.
Op wettelijke feestdagen is Solucious gesloten. Dit betekent dat we die dag je order niet verwerken of leveren.
Indien je levering normaal gezien op de feestdag valt, bundel je de bestelling met die van je vaste leverdag ervoor of erna. Houd rekening met bestelartikels die je meer dan 2 werkdagen op voorhand moet bestellen.
Indien je levering 1 of 2 dagen na de feestdag valt, houd er dan rekening mee dat je een dag vroeger je bestelling moet plaatsen. Je controleert makkelijk op voorhand de uiterste besteldatum op onze website. Hier lees je hoe je dat doet.
We verwittigen jou op voorhand als een besteld product door een onverwachte situatie toch ontbreekt in jouw levering.
Wanneer en hoe?
- • Zodra wij dit weten, jij ook. Je ontvangt meteen een e-mail: één dag, enkele dagen of weken voor levering.
- • 5 uur voor je levering vind je de info bij Mijn bestellingen in je digitale leverbon: een overzicht van alle producten in je levering, incl. de ontbrekende.
- • Enkel in uitzonderlijke gevallen is er geen e-mail op voorhand. Bv. als er iets misloopt bij het uitladen of onderweg, ... Dat lossen we natuurlijk zo goed mogelijk op.
Alternatief?
- • Je ontvangt een alternatief product, als dat beschikbaar is. Tenzij je dit zelf niet wil. Je kan dit ook weigeren bij levering.
- • Of kies zelf je alternatief tot 2 werkdagen voor levering: pas je bestelling aan en vervang het ontbrekend product.
|
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.
|
|
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.
Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering). Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
|
Sommige leverdagen zijn snel volzet. Reserveer je gewenste leverdag door hiervoor nu al een bestelling te plaatsen.
- 1. Selecteer je gewenste leverdag.
- 2. Voeg je kampbenodigdheden toe aan je winkelwagen & plaats nu al deze bestelling (ook al is de levering pas in de zomervakantie).
- 3. Aantal deelnemers gewijzigd? Te weinig of te veel producten
besteld? Iets vergeten? Geen probleem! Je kan je bestelling zelf online aanpassen tot 3 werkdagen voor je levering.
Je leverbon is beschikbaar voor alle leveringen vanaf februari 2023. Een leverbon blijft beschikbaar in "Mijn bestellingen" > "Geleverde bestellingen" tot 18 maand na levering.
Heel eenvoudig: via onze webshop. Registreer je eenmalig online, stop de gewenste producten in je winkelmandje en kies de leverdatum. Standaard leveren we 2 werkdagen later: bestel je bv. op maandag, dan leveren we woensdag. Eventuele aanpassingen kun je één dag op voorhand (tot 11 uur) doorgeven (zie schema).Het minimum bestelbedrag is 200 euro(excl. btw en leeggoed). Vanaf 350 euro valt de leverkost ( 20 euro, excl. btw) weg.

