Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
1. Via domiciliëring, na je levering
Laat je facturen automatisch betalen via domiciliëring. Het werkt eenvoudig: Vul een aanvraag in op ons online formulier en onderteken het mandaat. De rest verloopt automatisch!
Goed om te weten:
2. Op factuur, na je levering
Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Via de betaalknop in de e-mail betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconiq (via het online betaalplatform Digiteal). Via overschrijving betalen kan ook. Vermeld dan zeker de factuurnummer(s) in je betalingsreferentie.
De voordelen van de betaalknop?
1. Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
- Je betaalt steeds het juiste bedrag
- Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
- De betaal-knop in de e-mail verandert van kleur wanneer je betaald hebt.
2. Betaal veilig: Digiteal is erkend door de Nationale Bank van België en wordt beveiligd door Belfius
3. Tijdens de levering
Dan betaal je via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger (dus geen cash). Daarna krijg je je factuur via e-mail.
Bij positieve kredietscore kan je betalen via factuur na de levering. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Anders via Bancontact, Visa of Mastercard bij levering. Let op, wij aanvaarden geen cash.
Bij een positieve kredietscore betaal je via factuur. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Je betalingstermijn en kredietlimiet bepalen we ook op basis van deze score.
In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
Om de betalingsvoorwaarden te bespreken, neem je best contact op met je accountmanager.
1. Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Als je op
factuur betaalt zie je in de e-mail een betaalknop.
2. Klik op
deze betaalknop. In je browser
opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal
gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al
ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.
3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop in de e-mail. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. Ook als je de e-mail doorstuurt, werkt dit.
Ja, onze stock en de dagelijkse aanvoer van voedingsproducten blijven
ruim voldoende om aan jullie vraag te voldoen.
Je kan steeds online onze stock
checken. Op die manier heb je de zekerheid over de levering van je bestelde
producten.
Net als je factuur, ontvang je hiervan een e-mail met je creditnota in bijlage. Je krijgt dat bedrag terugbetaald.
Betaal je je facturen via domiciliëring? Dan verrekenen wij dit automatisch! Je hoeft dan niets te doen.
Wat ook mogelijk is: je kan dit creditnota-bedrag ook zelf aftrekken van een volgende factuur, die je dan wel via overschrijving dient te betalen.
Vermeld in je betalingsreferentie dan zeker:
1. het factuurnummer van deze creditnota
2. het factuurnummer van je te betalen factuur.
Maximaal 3 werkdagen na de levering mag je een factuur via e-mail verwachten.
Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat
kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.
Of je nu je bestelling betaalt bij levering of achteraf op factuur, je krijgt deze altijd achteraf via e-mail.
Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Je 3% korting op kampbestellingen wordt herrekend op het einde van deze factuur.
Je betaalt ten laatste op de vervaldag. Dit is makkelijkst door te klikken op de Digiteal-betaalknop in de e-mail met je factuur. Zo betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconic via een online betaalplatform.
De voordelen van de betaalknop
Betalen via overschrijving is ook mogelijk. Vermeld dan zeker je factuurnummer in je betalingsreferentie.
Om betrouwbare leveringen te blijven garanderen, gaan we duurzame samenwerkingen aan met externe partners. Op die manier vangen we piekmomenten makkelijker op.
Zo werkt Solucious samen met de partner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding.
Jij blijft je leveringen steeds correct en volgens afspraak ontvangen.
Gemak en efficiëntie in de keuken. Bij Solucious weten we hoe belangrijk dat is. Daarom koppel je nu ook rechtstreeks je eigen bestelsysteem of platform met dat van Solucious. Dat betekent dat je met één druk op de knop een bestelling aan Solucious doorgeeft, gewoon vanuit je eigen bestelsysteem.
Welk systeem je ook hebt, we zoeken graag mee naar de beste koppeling. Net daarom onderscheiden we drie verschillende integraties:
1. Integraties om je bestellingen te plaatsen. Dat kan via:
a. Webservice (API)
b. OCI*
c. EDI (+ Babelway)
2. Integraties om info over je levering te ontvangen in je eigen systeem.
3. Integraties om facturen digitaal in je eigen systeem te zien via SAP, Oracle, Peppol, Basware of Mercurius.
*Hier werken onze IT’ers nog volop aan. Nog héél even geduld tot najaar 2023.
Klinkt handig? Dat is het zeker! Als partner en expert begeleiden we je maximaal in de koppeling van jouw systeem met dat van ons. We zorgen ervoor dat onze specialisten alle technische details regelen en met je doorlopen. Klik hier voor meer informatie of neem onmiddellijk contact op.