Zoekresultaten voor: Hoe voeg ik een product toe aan mijn lijstje?

Hoe kan ik een herhaalbestelling plaatsen?

Bestel vlot opnieuw dezelfde producten. Dit doe je eenvoudig door:

- het opladen van jouw excellijst.
- het werken met ‘Mijn lijstjes’ op onze website. 
- producten toe te voegen via ‘Mijn historiek’ . Lees hier hoe.
- producten toe te voegen via Lopende of Geleverde bestellingen in ‘Mijn bestellingen’: klik op ‘Open als lijst’ en voeg zo producten toe aan je actief winkelmandje.

Hoe voeg ik een product toe aan mijn lijstje?

Op elke productpagina zie je onder het winkelmandje een ‘In lijst’-knop.
Een klik volstaat om het product aan een persoonlijk lijstje toe te voegen.

Hoe kan ik mijn punten omruilen voor een geschenk?

Als je interesse hebt in een geschenk, voeg je het toe aan je winkelmandje. Je kunt steeds producten toevoegen of verwijderen. Is je keuze definitief? Bevestig dan je bestelling. Daarna zie je ook hoe veel punten je nog over hebt. Punten bijkopen kan niet.

Hoe ontvang ik gratis producten?

Wanneer we gratis producten beschikbaar hebben, vind je deze bovenaan in jouw winkelwagen.
Voeg ze toe via de + knop. We bezorgen je gratis producten samen met de rest van je bestelling.

Goed om weten

- Wees snel, deze producten vliegen snel onze Solucious poorten uit en de voorraad is beperkt.

- Gratis producten zijn meestal actief in een bepaalde maand.

- Gratis producten staan niet in je bestelbevestiging e-mail.

- Gratis producten kan je niet aanpassen in “aanpassen bestelling” maar worden wel getoond.  

tl_files/content_resources/FAQ/gratis-producten.PNG

Hoe vind ik producten?

Er zijn verschillende mogelijkheden:

- Navigeer doorheen het assortiment: klik op 'Assortiment' en selecteer telkens de categorie van jouw keuze om de gewenste producten te vinden.

- Via bestelhistoriek: als je ingelogd bent, verschijnt jouw ‘Historiek’ in de hoofdnavigatie. Zo zie je alle producten die je de voorbije 18 maanden besteld hebt. Via ‘Historiek’ voeg je heel eenvoudig producten toe aan je winkelmandje.

- Via de zoekfunctie: vul bovenaan in de zoekbalk je zoekterm in. De best passende producten komen meteen tevoorschijn.

- Via reeds geplaatste bestellingen: log in en ga naar 'Mijn bestellingen'. Hier krijg je een overzicht van de lopende en geleverde bestellingen. Zo kan je heel eenvoudig producten in je winkelmandje plaatsen voor een nieuwe bestelling.

- Via 'Mijn lijstjes': log in en ga naar 'Mijn lijstjes'. Hier maak je snel een lijstje aan met producten die je regelmatig bestelt. Zo versnel je het bestelproces.

Hoe voeg ik een vervangproduct toe aan mijn lijstje?

Het vervangproduct blijft in jouw lijstje staan met het blauwe driehoekje tot je het zelf verwijderd. 

Hoe voeg ik een vervangproduct toe aan mijn historiek?

Vervangproducten komen automatisch in je historiek nadat je ze bestelt.

Hoe plaats ik meerdere bestellingen?

Je kunt eenvoudig meerdere bestellingen voorbereiden en plaatsen:

1. Log in (of registreer je als nieuwe klant voor je eerste bestelling).
2.Start je eerste bestelling: kies en bevestig je gewenste leverdatum en voeg producten toe aan je winkelmandje. Deze gevulde winkelmand is opgeslagen in ‘Onafgewerkte bestellingen’ bij ‘Mijn bestellingen’. 
3. In ‘Mijn bestellingen’ (Lopende bestellingen of Onafgewerkte bestellingen) klik je op de knop ‘Start een bestelling’. Zo start je een tweede bestelling op.
4.Kies en bevestig je tweede gewenste leverdatum en voeg producten toe aan je actieve winkelmandje.

 

Tip: Navigeren naar je gewenste winkelmandje kan je steeds via ‘Onafgewerkte bestellingen’ in ‘Mijn bestellingen’. Let op de aangegeven leveringsdatum en klik op ‘Maak actief’.

 

5. Klik rechts bovenaan op het winkelmandicoontje. Klik onderaan het overzicht op 'Plaats bestelling' om je order te voltooien.

 

Je bestelling aanpassen? Je kan tot 2 dagen voor leverdatum je bestelling aanpassen. Dit doe je eenvoudig 24/7 online bij ‘Lopende bestellingen’ in 'Mijn bestellingen'.

Hoe kan ik een zelfgekozen bestelreferentie toevoegen aan mijn bestelling?

Je administratie vereenvoudigen? Voeg je eigen orderreferentie toe! Dat kan heel makkelijk via de bestelpagina. Onder het overzicht van je winkelmandje typ je je eigen bestelcode (30 karakters, enkel cijfers en letters, geen speciale tekens). Die verschijnt dan ook op je bestelbon, leverbon en factuur.

Hoe reserveer je je leverdag als jeugdkamp?

Sommige leverdagen zijn snel volzet. Reserveer je gewenste leverdag door hiervoor nu al een bestelling te plaatsen.

  1. 1. Selecteer je gewenste leverdag.
  2. 2. Voeg je kampbenodigdheden toe aan je winkelwagen & plaats nu al deze bestelling (ook al is de levering pas in de zomervakantie).
  3. 3. Aantal deelnemers gewijzigd? Te weinig of te veel producten besteld? Iets vergeten? Geen probleem! Je kan je bestelling zelf online aanpassen tot 3 werkdagen voor je levering.

Lees hier hoe je je bestelling online aanpast