Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
1. Via domiciliëring, na je levering
Laat je facturen automatisch betalen via domiciliëring. Het werkt eenvoudig: Vul een aanvraag in op ons online formulier en onderteken het mandaat. De rest verloopt automatisch!
Goed om te weten:
2. Op factuur, na je levering
Na je levering vind je je factuur online bij 'gefactureerde bestellingen' en ontvang je deze via e-mail.
-> Via de betaalknop in deze e-mail & online betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconiq. Dit loopt via het online betaalplatform Digiteal.
Via overschrijving betalen kan ook. Vermeld dan zeker de factuurnummer(s) in je betalingsreferentie.
De voordelen van de betaalknop?
1. Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
- Je betaalt steeds het juiste bedrag
- Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
- De betaal-knop in de e-mail verandert van kleur wanneer je betaald hebt.
2. Betaal veilig: Digiteal is erkend door de Nationale Bank van België en wordt beveiligd door Belfius
3. Tijdens de levering
Dan betaal je via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger (dus geen cash). Daarna krijg je je factuur via e-mail en vind je deze online bij 'Mijn bestellingen'.
Bij positieve kredietscore kan je betalen via factuur na de levering. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Anders via Bancontact, Visa of Mastercard bij levering. Let op, wij aanvaarden geen cash.
Bij een positieve kredietscore betaal je via factuur. Lees hier welke betaalmethodes mogelijk zijn.
Je betalingstermijn en kredietlimiet bepalen we ook op basis van deze score.
In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
Om de betalingsvoorwaarden te bespreken, neem je best contact op met je accountmanager.
1. Na je levering vind je je factuur online bij 'Mijn bestellingen' en ontvang je deze via e-mail. Als je op factuur betaalt, zie je online en in de e-mail een betaalknop.
2. Klik op deze betaalknop. In je browser opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.
3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. .
Ja, onze stock en de dagelijkse aanvoer van voedingsproducten blijven
ruim voldoende om aan jullie vraag te voldoen.
Je kan steeds online onze stock
checken. Op die manier heb je de zekerheid over de levering van je bestelde
producten.
Net als je factuur, ontvang je een creditnota. Deze krijg je op solucious.be en via e-mail. Je krijgt dat bedrag terugbetaald.
Betaal je je facturen via domiciliëring? Dan verrekenen wij dit automatisch! Je hoeft dan niets te doen.
Wat ook mogelijk is: je kan dit creditnota-bedrag ook zelf aftrekken van een volgende factuur, die je dan wel via overschrijving dient te betalen.
Vermeld in je betalingsreferentie dan zeker:
1. het factuurnummer van deze creditnota
2. het factuurnummer van je te betalen factuur.
Om betrouwbare leveringen te blijven garanderen, gaan we duurzame samenwerkingen aan met externe partners. Op die manier vangen we piekmomenten makkelijker op.
Zo werkt Solucious samen met de partner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding.
Jij blijft je leveringen steeds correct en volgens afspraak ontvangen.
Je vindt je factuur online bij 'Mijn bestellingen' -> 'gefactureerd', van zodra deze is aangemaakt in onze systemen. Log je in om deze webpagina te bekijken.
De volgende werkdag ontvang je je factuur ook via e-mail. Dat is maximaal 3 werkdagen na je levering.
Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.
Of je nu je bestelling betaalt bij levering of achteraf op factuur, je krijgt deze altijd achteraf via e-mail.