Zoekresultaten voor: Waar kan ik mijn bestelhistoriek terugvinden?

Je bestelhistoriek bevat alle producten die je de laatste 18 maanden kocht. Je vindt deze bestelhistoriek op 2 plaatsen terug als je ingelogd bent:

  1. In de hoofdnavigatie onder 'Eerder besteld'
    Net zoals in het volledige assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.
  2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
    Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.

Het is misschien even aanpassen en zoeken waar je alles terug kan vinden op onze nieuwe website.
Deze korte video helpt je op weg.

Je bestelhistoriek bevat alle producten die je de laatste 18 maanden kocht. Je vindt deze bestelhistoriek op 2 plaatsen terug als je ingelogd bent:

  1. In de hoofdnavigatie onder 'Eerder besteld'
    Net zoals in het volledige assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.
  2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
    Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.

Na het vullen van je winkelmandje op solucious.be kies je je gewenste leverdag waarop je je bestelling wenst op te halen. Selecteer vervolgens alternatief leveradres en kies voor afhaalpunt Meiser. Je bestelling ligt op je gekozen leverdag klaar. Aan de ingang van de Colruyt Professionals winkel in Meiser word je verder begeleid.

Waar en wanneer kan je je bestelling afhalen?

Waar: Leuvensesteenweg 510, 1030 Schaarbeek (aanmelden ingang van de Colruyt Professionals Meiser).

Openingsuren:

  • maandag tot zaterdag van 09.00 - 20.00
  • zondag gesloten

We leveren in heel België aan dezelfde voorwaarden.
Ook als je bijvoorbeeld een vestiging hebt in Charleroi en eentje aan de kust.

Op vraag leveren we ook zonder extra kost in de grensregio's buiten België, wanneer deze 20à30 km buiten de grens liggen in Frankrijk, Nederland en Duitsland.
Contacteer hiervoor je account manager.

We leveren tot aan je koelruimte, diepvriezer of voorraadruimte. Indien gewenst stapelen we ook af. Sorteren – bijvoorbeeld op basis van de houdbaarheidsdatum – doe je zelf.

Klik bovenaan op onze website op ‘Profiel’ en kies ‘Klanten’ in het dropdownmenu.
Hier krijg je een overzicht van alle klanten en leveradressen waar jij toegang toe hebt.

Wil je eenmalig op een ander adres laten leveren?
Vink dan onderaan in je winkelwagen het vakje ‘Alternatief leveradres’ aan en vul het adres in.

  1. In je lijstjes: ga naar lijstjes en dan 'eerder besteld'. Open dit lijstje met je bestelhistoriek en klik rechts bij een product op het vuilbakje.
  2. Bij 'eerder besteld' in assortiment: klik bovenaan de producttegel op het icoon met de pijl. Bevestig dat je het product wil verwijderen.

2 eenvoudige manieren: log je in en

  • klik bovenaan op 'Mijn lijstjes' en dan op 'eerder besteld' om je lijstje met bestelhistoriek te openen. Download je historiek als pdf of Excel door te klikken op de iconen:    en  
  • Klik op 'Eerder besteld' in de navigatie bovenaan en klik op dit icoon: