1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Registreren

Registreren

Registratie

Ik heb een horecazaak, zorginstelling, kmo of grote onderneming. Hoe word ik klant?

Betrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Om te blijven doen wat we onze klanten beloven – en dat zijn betrouwbare leveringen - beslisten we om tijdelijk onze dienstverlening te focussen op bestaande klanten. Hierdoor is het momenteel niet mogelijk om als nieuwe klant te bestellen bij Solucious. Meer informatie hier.

Het volstaat om je eenmalig online te registreren. Dat is volledig gratis. Ik registreer me.


Heb je een ondernemingsnummer? Dan kun je meteen bestellen. Ken je je ondernemingsnummer niet? Dan spoor je het snel op via de Kruispuntbank van Ondernemingen.


Wil je eerst gecontacteerd worden door een van onze commerciële medewerkers? We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Vul hier je gegevens in.


Ik ben particulier. Kan ik klant worden?

Nee, wij aanvaarden enkel nog professionele klanten.

Lees hier verder

Ik ben zorgmedewerker. Kan ik klant worden?

Nee, wij aanvaarden enkel nog professionele klanten.

Lees hier verder

Ik organiseer (jeugd)kampen. Kan ik klant worden?

Door een forse groei focust Solucious zijn dienstverlening tijdelijk op bestaande klanten. Hierdoor leveren we komende maanden enkel aan jeugdkampen die al klant zijn.

Je kan terecht bij Colruyt Group: in een Colruyt-winkel om zelf je kampinkopen te doen of afhalen via Collect&Go. Voor meer informatie, klik hier.

Ja, dat kan! Ik registreer me.

Er zijn wel enkele aandachtspunten om je te registeren:

  - Heb je geen ondernemingsnummer? Laat dit veld dan leeg.
  - Vul bij ‘Officieel adres’ het vaste postadres van je jeugdbeweging in. Let op, dit is niet het kampadres!
  - Bij ‘Type vereniging’ duid je ‘Zorgmedewerkers/particulieren/jeugd/verenigingen’ aan. Kies vervolgens ‘Jeugdbeweging/kampen’.

Vul je persoonlijke contactinformatie nog in en kies vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord. Je bent nu klaar om je eerste bestelling te plaatsen.



Opgelet! Om je boodschappen te laten leveren op je kampadres, vink je in je winkelwagen ‘Alternatief leveradres’ aan. Vervolgens voer je de adresgegevens van je kampplek in. 


Contactinformatie

Hoe kan ik jullie contacteren?

Je vindt onze contactinformatie overal terug op de website.

 

Om het je makkelijk te maken, gebruiken we verschillende kanalen:
- Chat is online: je mag een antwoord verwachten binnen 20 sec
- Chat is niet online: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Mail: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Contactformulier: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Telefoon: je mag antwoord verwachten binnen 20 sec

 

We zijn geopend op volgende tijdstippen:

Maandag – vrijdag van 7u – 17u30
Zaterdag van 7u - 13u00
Gesloten op zon- & feestdagen

 

Let op: je kunt via deze kanalen geen bestelling plaatsen. Dat kan enkel online via de website. Uiteraard staan onze medewerkers wel paraat voor meer info over producten of prijzen!