Betalen

Digitale facturen

Wanneer krijg ik een factuur?

Maximaal 3 werkdagen na de levering mag je een factuur via e-mail verwachten.

Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.

Betalingsvoorwaarden

Hoe en wanneer kan ik betalen?

Bij een positieve kredietscore betaal je via factuur.

Je betalingstermijn en kredietlimiet bepalen we ook op basis van deze score.

In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.

Om de betalingsvoorwaarden te bespreken, neem je best contact op met je accountmanager.

Leveranciersbonnen

Hoe gebruik ik kortingsbonnen die ik op Colruyt-producten vind?

Helaas kunnen we de kortingsbonnen van leveranciers op de retailproducten van Colruyt niet verrekenen op je factuur. Uiteraard kun je deze wel gebruiken voor privéaankopen in een Colruyt-filiaal in jouw buurt.

Eerste betaling

Hoe betaal ik mijn eerste levering?

Bij positieve kredietscore kan je betalen via factuur na de levering.
Anders via BC, Visa of Mastercard bij levering.

Let op, wij aanvaarden geen cash.