Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
Dat overkomt iedereen weleens!
Klik hier op
'Wachtwoord vergeten', geef je gebruikersnaam in en klik op 'Aanvragen'.
Je
ontvangt meteen een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ondervind je nog problemen? Neem dan contact op met onze medewerkers op het
nummer + 32 2 333 88 88.
Je koos je gebruikersnaam tijdens de registratie.
Ken je je logingegevens niet
meer? Vul dan hier je e-mailadres in. Vervolgens ontvang je een bericht
met je gebruikersnaam.
Ondervind je nog problemen? Neem dan contact op met onze medewerkers op het
nummer + 32 2 333 88 88.
Dat kan heel eenvoudig via onze klantendienst. Stuur gewoon een e-mail naar salessupport@solucious.be om je adreswijziging door te geven.
Je statistieken vraag je snel en makkelijk aan via Mijn Solucious.
Dat is erg makkelijk! Klik rechts bovenaan op onze website op ‘Profiel’ en kies ‘Mijn gegevens’ in het dropdownmenu. Hier kun je jouw telefoonnummer, e-mailadres of andere contactgegevens aanpassen. |
Een nieuwe vestiging toevoegen? Contacteer onze klantendienst via mail op salessupport@solucious.be.
Heel eenvoudig: log in en klik op 'Mijn lijstjes' in de hoofdnavigatie. Open je bestelhistoriek en download het bestand in pdf-formaat.
Je vindt je bestelhistoriek op 2 plaatsen
terug als je ingelogd bent:
1. In de hoofdnavigatie onder 'Historiek'
Hier vind je alle producten uit je bestelhistoriek. Net zoals in het volledige
assortiment kun je er eenvoudig door browsen. Producten die we niet meer
aanbieden, krijg je ook niet meer te zien.
2. In de hoofdnavigatie onder 'Mijn lijstjes'
Je krijgt alle producten uit je bestelhistoriek in de vorm van een lijst te
zien in het derde tabblad. Zo bestel je je favoriete producten nóg sneller.
Zoek in je historiek het product dat je wenst te verwijderen. Klik op het icoontje dat rechtsboven verschijnt wanneer je over het product navigeert. Er opent een menu “Toevoegen aan lijst” onderaan heb je de optie “Uit de historiek verwijderen”
Heel eenvoudig: log in en selecteer 'Mijn
bestellingen' in de hoofdnavigatie.
Hier vind je je onafgewerkte, lopende en geleverde
bestellingen terug.
Onafgewerkte bestellingen geeft je een overzicht van je gestarte maar nog niet geplaatste bestellingen.
Lopende bestellingen zijn geplaatste bestellingen (online+offline). Opgelet dit overzicht is beperkt tot 30 bestellingen.
Je geleverde bestellingen geven je een overzicht van je vorige bestellingen. Word je per maand gefactureerd dan is je overzicht geleverde bestellingen mogelijks niet correct.
Heel eenvoudig. We tonen je alle vervangproducten bovenaan je historiek. Je herkent ze aan een blauwe driehoek op het product. Het oude product kan je niet meer bestellen en zie je dus niet meer staan.
De nieuwe vervangproducten blijven in jouw historiek staan met het blauwe label tot je ze bestelt. Eens je het vervangproduct bestelt, komt het automatisch in je historiek. Is het vervangproduct niet geschikt voor jou? In dat geval verwijder dit product gewoonweg.
Vervangproducten komen automatisch in je historiek nadat je ze bestelt.
Is het vervangproduct niet interessant voor jou? Geen probleem! Vervangproducten die je niet wil bestellen, verwijder je eenvoudig uit je historiek. Klik rechtsboven op de producttegel op het opties-knop. Klik op “verwijder uit je historiek”.
Om tijd te besparen, kun je producten die je regelmatig bestelt in persoonlijke lijstjes opslaan. Bijvoorbeeld ‘Wekelijkse bestelling’. Zo vind je artikelen die je frequent nodig hebt nóg sneller terug. Onder 'Voorgestelde lijstjes' vind je enkele suggesties met interessante producten. |
Op elke productpagina zie je onder het
winkelmandje een ‘In lijst’-knop.
Een klik volstaat om het product aan een persoonlijk
lijstje toe te voegen.
Een vervangproduct is een product waarvan de verpakking, volume, … licht wijzigt. Hierdoor krijgt dit een nieuw artikelnummer. Het oude product kan je niet meer bestellen. Je herkent vervangproducten aan een blauwe driehoek op het product.
Is het vervangproduct niet geschikt voor jou? Klik op het vuilbakje in op de artikellijn, om het product te verwijderen.
Het vervangproduct blijft in jouw lijstje staan met het blauwe driehoekje tot je het zelf verwijderd.
Klik op het vuilbakje op de artikellijn.
Als je ingelogd bent, vind je de
volgende rubrieken terug: |