Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
1. Je betaalt op factuur na je levering
Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur.
- In de e-mail zie je een betaalknop. Zo betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconiq via het online betaalplatform Digiteal.
- Via overschrijving betalen kan natuurlijk ook. Vermeld dan zeker de factuurnummer(s) in je betalingsreferentie.
De voordelen van de Digiteal-betaalknop?
1. Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
- Je betaalt steeds het juiste bedrag
- Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
2. Betaal veilig: Digiteal is erkend door de Nationale Bank van België en wordt beveiligd door Belfius
3. Herkenbaar:
- Factuur nog niet betaald? Op de blauwe knop staat ‘Betaal nu’
- Factuur betaald via Digiteal? De blauwe knop in de e-mail wordt meteen groen. Op de knop staat ‘Betaald’.
- Dit werkt ook als je de e-mail doorstuurt naar iemand.
2. Je betaalt tijdens de levering
Dan betaal je via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger (dus geen cash). Daarna krijg je je factuur via e-mail.
1. Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Als je op
factuur betaalt zie je in de e-mail een betaalknop.
2. Klik op
deze betaalknop. In je browser
opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal
gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al
ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.
3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop in de e-mail. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. Ook als je de e-mail doorstuurt, werkt dit.
Je probeerde te betalen via het online betaalplatform Digiteal, maar dit mislukte? Er kunnen verschillende oorzaken zijn:
Meer weten over hoe het platform werkt? Lees hier meer.
Nog meer vragen of feedback? Contacteer gerust onze klantendienst: via de chat op onze website, via info@solucious.be of bel naar +32 2 333 88 88.