Zoekresultaten voor: leverbon

Hoelang blijft mijn leverbon beschikbaar?

Je leverbon is beschikbaar voor alle leveringen vanaf februari 2023. Een leverbon blijft beschikbaar in "Mijn bestellingen" > "Geleverde bestellingen" tot 18 maand na levering. 

Hoe kan ik mijn leverbon raadplegen?

Op je leverbon vind je een overzicht van de producten die je ontvangt bij levering & het totaalbedrag.
Je krijgt deze leverbon enkel digitaal. En dus niet meer op papier van je bezorger.

1. 5 uur voor levering is je leverbon online beschikbaar. Je vindt deze op 2 manieren

  • - Log je in op onze website en ga naar 'Mijn bestellingen' (iedereen met een login voor de website kan dit raadplegen)
  • - Klik op de link in je e-mail met de track-and-trace (enkel voor wie deze e-mail ontvangt)

2. Bij je lopende en/of geleverde bestellingen klik je op de knop 'Bekijk je leverbon’.
Klik op de knop bij lopende bestellingof Klik op de knop bij geleverde bestelling

3. Je vindt een online overzicht van alle producten die effectief geleverd worden. Ook de aantallen en prijzen vind je terug.
Online leverbon

4. Liever een pdf? Klik bovenaan het overzicht op het pdf-icoon    om je leverbon te downloaden als pdf.
Pdf van je leverbon

Wie kan de leverbon raadplegen?

Iedereen met een login op solucious.be kan de leverbon raadplegen. Heb je je eigen bestelsysteem? Of bestel je via Webservice (API), OCI of EDI (+ Babelway) ? Ook dan heb je de mogelijkheid je bestellingen via solucious.be te raadplegen. 

Krijg ik als jeugdkamp een bewijs van levering?

Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.

Digitale leverbon1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
Deze krijg je van je bezorger bij levering.

Zo weet je exact welke producten je effectief geleverd krijgt.


digitaal ontvangstbewijs2. Je ontvangt ook een digitaal ontvangstbewijs met de verrekening van de dragers en het leeggoed.
Onze medewerker zal je vragen om deze formulieren elektronisch te ondertekenen. Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox.



Krijg ik een bewijs van levering?

Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.

Digitale leverbon1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering).
- 5 uur voor levering beschikbaar
- online bij 'Mijn bestellingen' (voor iedereen met een login van onze website)
of via de track-and-trace mail (enkel voor diegene die deze e-mails ontvangt)

Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
Lees hier meer info over hoe je je leverbon digitaal zal kunnen raadplegen.


digitaal ontvangstbewijs2. Je ontvangt ook een digitaal ontvangstbewijs met de verrekening van de dragers en het leeggoed.
Onze medewerker zal je vragen om deze formulieren elektronisch te ondertekenen. Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox.



Hoe kan ik een zelfgekozen bestelreferentie toevoegen aan mijn bestelling?

Je administratie vereenvoudigen? Voeg je eigen orderreferentie toe! Dat kan heel makkelijk via de bestelpagina. Onder het overzicht van je winkelmandje typ je je eigen bestelcode (30 karakters, enkel cijfers en letters, geen speciale tekens). Die verschijnt dan ook op je bestelbon, leverbon en factuur.