1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Zoekresultaten

Zoekresultaten voor: Comment puis-je payer ma facture ?

Quand dois-je payer la facture de ma commande de camp ?

Vous recevez votre facture numérique après la livraison via mail. Votre remise de 3 % sur les commandes de camp est calculée à la fin de votre facture.

Vous payez au plus tard à la date d’échéance. Pour plus de facilité, cliquez simplement sur le bouton de paiement Digiteal dans l’e-mail contenant votre facture. Vous payez ainsi directement avec Bancontact ou Payconic via une plateforme de paiement en ligne.


Les avantages de ce bouton de paiement

  • Gain de temps : cliquez simplement sur le bouton de paiement et les données sont déjà pré-encodées
    - Vous payez toujours le montant correct
    - Plus besoin de chercher et de taper les numéros de facture ou de compte
  • Paiement sécurisé : agréé par la Banque Nationale de Belgique
  • Reconnaissable :
    - La facture n’est pas encore payée ? Le bouton est bleu et indique « Payer maintenant »
    - La facture a été payée via la plateforme de paiement ? Le bouton bleu présent dans l’e-mail devient immédiatement vert et indique « Payé »
    - Cela fonctionne également si vous transférez l’e-mail à quelqu’un.


Vous avez également la possibilité de payer par virement bancaire. Veillez à mentionner le numéro de la facture dans la communication du paiement.
tl_files/content_resources/Homepage/Leveranciers-banners/Homepage Slider Sopromo Social/2020-01 januari/MONSTER_540X185PX_FR_V2_4.jpg

Hoe werkt een creditnota?

Net als je factuur, ontvang je hiervan een e-mail met je creditnota in bijlage. Je krijgt dat bedrag terugbetaald.

Betaal je je facturen via domiciliëring? Dan verrekenen wij dit automatisch! Je hoeft dan niets te doen.

Wat ook mogelijk is: je kan dit creditnota-bedrag ook zelf aftrekken van een volgende factuur, die je dan wel via overschrijving dient te betalen.
Vermeld in je betalingsreferentie dan zeker:
1. het factuurnummer van deze creditnota
2. het factuurnummer van je te betalen factuur.

Wanneer en hoe krijg ik een factuur?

Maximaal 3 werkdagen na de levering mag je een factuur via e-mail verwachten.

Wil je het facturatieadres wijzigen? Dat kan.
Neem gewoon even contact op via salessupport@solucious.be of +32 2 333 88 88.

Of je nu je bestelling betaalt bij levering of achteraf op factuur, je krijgt deze altijd achteraf via e-mail. 

Wanneer betaal ik de factuur van mijn kampbestelling?

Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Je 3% korting op kampbestellingen wordt herrekend op het einde van deze factuur.

Je betaalt ten laatste op de vervaldag. Dit is makkelijkst door te klikken op de Digiteal-betaalknop in de e-mail met je factuur. Zo betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconic via een online betaalplatform.


De voordelen van de betaalknop

  • Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
    - Je betaalt steeds het juiste bedrag
    - Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
  • Betaal veilig: erkend door de Nationale Bank van België
  • Herkenbaar:
    - Factuur nog niet betaald? Op de blauwe knop staat ‘Betaal nu’
    - Factuur betaald via het online betaalplatform? De blauwe knop in de e-mail wordt meteen groen. Op de knop staat ‘Betaald’.
    - Dit werkt ook als je de e-mail doorstuurt naar iemand.


Betalen via overschrijving is ook mogelijk. Vermeld dan zeker je factuurnummer in je betalingsreferentie.

tl_files/content_resources/Homepage/Leveranciers-banners/Homepage Slider Sopromo Social/2020-01 januari/MONSTER_540X185PX_FR_V2_4.jpg

Op welke manieren kan ik mijn factuur betalen?

1. Via domiciliëring, na je levering

Laat je facturen automatisch betalen via domiciliëring. Het werkt eenvoudig: Vul een aanvraag in op ons online formulier en onderteken het mandaat. De rest verloopt automatisch!

Goed om te weten:

  • 1. Alles verloopt digitaal:
    •   - Vermijd overbodig papierwerk. Wij werken hiervoor samen met Twikey.
    •   - Onderteken, beheer en bewaar je mandaat online.
    •   - Duidelijke communicatie via e-mail: wanneer een betaling gepland staat, als er iets wijzigt, …
  • 2. Verminder je administratie.
    •   - Alles verloopt automatisch, op tijd en correct. Geen betalingstermijnen meer om te onthouden.
    •   - Creditnota’s worden ook meteen verrekend
  • 3. Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Deze moet je natuurlijk niet betalen via overschrijving, want we verwerken dit automatisch

2. Op factuur, na je levering

Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Via de betaalknop in de e-mail betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconiq (via het online betaalplatform Digiteal). Via overschrijving betalen kan ook. Vermeld dan zeker de factuurnummer(s) in je betalingsreferentie. 


De voordelen van de betaalknop?

1. Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
  - Je betaalt steeds het juiste bedrag
  - Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
  - De betaal-knop in de e-mail verandert van kleur wanneer je betaald hebt.
2. Betaal veilig: Digiteal is erkend door de Nationale Bank van België en wordt beveiligd door Belfius


3. Tijdens de levering

Dan betaal je via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger (dus geen cash). Daarna krijg je je factuur via e-mail. 

Hoe laat ik mijn facturen betalen via domiciliëring?

Je kunt je facturen eenvoudig via domiciliëring laten betalen door het volgen van een paar simpele stappen.


1.  Vul je aanvraag in op ons online formulier. Wij verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.
2.  Daarna ontvang je een uitnodigingsmail (van domiciliation@solucious.be) om je mandaat digitaal te ondertekenen
3.  Je ontvangt een bevestigingsmail met het ingevulde mandaat. Er wordt automatisch goedkeuring gevraagd aan je bank.


Krijg je goedkeuring van je bank? Alles geregeld!
Vanaf dan ontvang je telkens een e-mail wanneer er betalingen gepland staan.


Goed om te weten:
- Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Deze moet je natuurlijk niet betalen via overschrijving, want we verwerken dit automatisch
- Ook creditnota's worden automatisch verwerkt!

Comment réserver votre jour de livraison en tant que camp de jeunesse ?

Certains jours de livraison sont vite complets. Réservez votre jour de livraison souhaité en passant une commande dès maintenant:

  1. 1. Sélectionnez le jour de livraison souhaité.
  2. 2. Ajoutez tout ce dont vous avez besoin dans votre panier et passez votre commande dès aujourd’hui (même si la livraison n’est pas à prévoir avant les grandes vacances).
  3. 3. Le nombre de participants a changé ? Vous avez commandé trop peu ou trop de produits ? Un oubli ? Pas de souci ! Vous pouvez ensuite modifier votre commande en ligne jusqu’à 3 jours ouvrables avant votre livraison.


Modifiez vous-même votre commande en ligne par la suite

Quel prix dois-je payer en tant que camp de jeunesse ?

Le montant minimum de la commande est de 150 euros (HTVA). Pour les commandes à partir de 300 euros (HTVA), les frais de livraison de 15 euros (HTVA) ne s’appliquent pas.


En tant que camp de jeunesse, vous bénéficiez d’une réduction de 3 % sur le montant total de votre commande pour les livraisons effectuées du 15/06 au 15/09/2024. À l’exception des sacs-poubelle communaux. Cette réduction est calculée à la fin de votre facture.



Attention ! Si vous n’êtes pas connecté en tant que camp de jeunesse, vous ne verrez pas votre prix final. Connectez-vous pour voir le prix correct.

Hoe werkt een online betaling via Digiteal?

1. Na je levering ontvang je een e-mail met je factuur. Als je op factuur betaalt zie je in de e-mail een betaalknop.

2. Klik op deze betaalknop. In je browser opent een nieuw venster met het online betaalplatform van Digiteal. Een aantal gegevens (bedrag, factuur- en rekeningnummer) werden hier automatisch al ingevuld. Je kan deze niet aanpassen, zo zijn deze altijd juist.

  • mobiel betalen via Digiteal- Op je computer:
    Neem dan je gsm erbij en open een betaalapplicatie. Kies daar om mobiel te betalen. Dit kan bijvoorbeeld met de app van je bank of met Payconiq.
    Scan dan de QR-code met je gsm, kies met welke rekening je wil betalen en rond de betaling af.

  • - Op je gsm:
    Klik in op het platform op ‘mobiel betalen’ en kies de app waarmee je wil betalen. Dit kan bijvoorbeeld met de app van je bank of met Payconiq.
    Kies met welke rekening je wil betalen en rond de betaling af.

  • - Op je tablet: 
    Houd je je ipad horizontaal (landschap), dan werkt het zoals op de computer. 
    Houd je je ipad verticaal (portret), dan werkt het zoals op de gsm.
    Lees hierboven hoe dat moet.

3. Als je betaald hebt via Digiteal, verandert de betaalknop in de e-mail. De kleur wordt groen en je leest ‘betaald’. Ook als je de e-mail doorstuurt, werkt dit.

Puis-je renseigner l’adresse de mon camp comme adresse de livraison ?

Au moment de passer votre commande, vous pouvez indiquer l’adresse de votre camp comme adresse alternative de livraison. Nous ne livrerons qu’une seule fois à cette adresse.

  - Rendez-vous dans votre panier.
  - Cochez la case « L’adresse du camp ».
  - Indiquez l’adresse de votre camp, là où nous devons livrer vos achats.
  - Passez votre commande.

Indiquez également votre numéro de GSM dans la référence de votre commande. La veille de la livraison, nous vous enverrons un SMS précisant l’heure prévue de la livraison.


Le jour ouvrable avant votre livraison, vous recevez par e-mail un lien de suivi.