Solucious - een foodservicepartner die het je gemakkelijk maakt

Solucious

een foodservicepartner die het je gemakkelijk maakt


Solucious is een groothandel met een ruim aanbod aan food- en non-foodproducten voor professionele klanten. We zijn een foodservicepartner die meedenkt en weet wat de noden zijn. We kennen onze klanten en helpen hen graag verder. Helpen zit in ons DNA. Als foodservicebedrijf van Colruyt Group bedienen wij meer dan 25.000 klanten. We hebben smaak voor oplossingen en staan steeds met de glimlach paraat.  

“ Echt, ik kan andere ondernemers alleen maar aanraden om met Solucious te werken. Je hebt er zoveel baat bij. ”

Onze grootste troeven

Gebruiksgemak

Ruim assortiment

Vlotte en betrouwbare levering

Transparante prijzen

Solucious in cijfers

l

400

gemotiveerde medewerkers

o

140

bezorgers elke dag op de baan

D

1.000

dagelijkse ordersop tijd geleverd

%

3

distributiecentra met 20.000 m² voorraad

(

6

regionale hubs voor een optimale en duurzame levering

/

10.000

artikelen uit stock leverbaar

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

1 Je bespaart tijd

Je kan altijd en overal gemakkelijk online bestellen. Vanop je PC, tablet of smartphone kies je uit een breed assortiment. Via meerdere zoekfuncties, favoriete lijstjes en je eigen bestelhistoriek bestel je eenvoudig en snel.  

2 Je koopt kwaliteit

Je krijgt waar voor je geld. Of je nu kiest voor onze eigen merken of nationale merken, kwaliteit is de rode draad.

3 Je krijgt service

Een goede service zit in ons DNA. Je ontvangt je bestelling op tijd en op het juiste adres. Voor elke vraag staat je bezorger of accountmanager met de glimlach paraat.

4 Je vindt themaproducten

Het hele jaar door vind je binnen het ruime aanbod ook tijdelijke assortimenten gerelateerd aan bijzondere thema’s of momenten waaronder Pasen, Lente, Sint of Eindejaar.

5 Je krijgt oplossingen

We kennen de noden van onze klanten en hebben smaak voor oplossingen. We helpen je succesvol te ondernemen.

6 Je krijgt ondersteuning

We maken je wegwijs in voedingsprofielen en wettelijke thema’s waarmee je in je dagdagelijkse werking te maken krijgt. Tijdens deze interactieve workshops verzamel je kennis en nieuwe inzichten. Je kiest uit een gevarieerd aanbod van korte workshops of intensievere trainingen.

Onze certificaten

Als betrouwbare foodservicepartner beschikt Solucious uiteraard over de nodige kwaliteitscertificaten om de voedselveiligheid en de kwaliteit van de producten die we aan onze klanten leveren te kunnen garanderen.

In het overzicht hieronder kan je al onze certificaten in detail bekijken en downloaden.  


Certificaat BIO NL/FR

Certificaat ACS G-039 Bornem NL

Certificaat ACS G-039 Bornem EN

Certificaat ACS G-039 Lot NL

Certificaat ACS G-039 Lot EN

Certificaat ISO 22000 Solucious NL/FR/EN


Jouw accountmanager staat je bij met raad en daad.

Onze trotse ambassadeurs

“Na vier jaar vind ik mijn job in het magazijn nog altijd afwisselend en boeiend. Ik leer alle dagen bij. En bekijk mee hoe we het magazijngebeuren nóg vlotter kunnen laten verlopen. Want klanten tevreden maken en houden: daar draait het om.”



Kevin Roothans

Magazijnmedewerker in Bornem

“Wij vormen hét aanspreekpunt voor onze klanten en bezorgers. Ze kunnen bij ons terecht met al hun vragen: we geven ze graag advies op maat. Ook met hun zorgen over bestellingen kloppen ze bij me aan. Ik schiet dan snel in actie om tot een oplossing te komen. Zo blijft iedereen zorgeloos achter!”

Kjell Leemans

Medewerker Service Center

“Als bezorger beleef ik elke dag een nieuw avontuur. Ik heb de vrijheid om op de baan te zijn en toch voortdurend onder de mensen te komen. Die zijn altijd blij als ik aanbel met hun bestelling. Staat alles op de gewenste plaats? Dan weet ik dat ik alweer een tevreden klant achterlaat. En rij ik vol energie naar het volgende adres!”

Stijn De Coninck

Bezorger, HUB Bornem

"Sales Support vormt het kloppende hart van Solucious. Wij ondersteunen onze account­managers én adviseren klanten. Die reageren vaak verrast over de meer­waarde die we bieden. Geven ze een extra blijk van waardering omdat we hen zo goed hielpen? Dan doet dat echt veel deugd."



Bruno Soetewey

Medewerker Sales Support

Blik achter de schermen? Nieuwigheden?

Kom het als eerste te weten! Volg ons op:

Facebook           LinkedIn           Twitter