Je krijgt zo meteen je bevestiging van je bestelling via e-mail. Je kan jouw bestelling(en) altijd raadplegen in het overzicht 'Mijn bestellingen'. Let wel: het kan tot 30 minuten duren vooraleer je nieuwe bestelling in het overzicht van je 'Lopende bestellingen' verschijnt. Voor nieuwe klanten is het overzicht pas de volgende dag beschikbaar.
Volg je levering via track-and-trace bij lopende bestellingen. Of via het icoon . Je vindt dit rechtsboven naast Mijn Solucious. Dit is beschikbaar vanaf de werkdag voor je levering (± 23u).
Bij elke levering nemen onze bezorgers het leeggoed (bakken, rolkarren en andere dragers) van je vorige bestelling weer mee. Zet het steeds klaar voor een vlotte terugname. Aarzel zeker niet je bezorger te vragen om je leeggoed terug mee te nemen.
Wat gebeurt er nu?
1
Bevestiging via mail
Je ontvangt een bevestigingsmail op .
2
Je bestelling wordt klaargemaakt.
Onze medewerkers halen je producten rond. Daarna laden we je bestelling zorgvuldig in onze vrachtwagen. Onze bezorgers zorgen ervoor dat je bestelling op tijd bij jou aankomt. Volg intussen je bestelling eenvoudig via track-and-trace.
3
Je ontvangt jouw bestelling.
Je bestelling wordt door onze bezorger afgeleverd, tot in je keuken of voorraadkast. Jullie overlopen samen de bestelling. Het door jou klaargezette leeggoed van je vorige bestelling neemt onze bezorger weer mee.
4
Betaling
Betaling na ontvangst van de factuur: via je smartphone op een online betaalplatform of per overschrijving (mits positieve kredietscore).