1. Home/
  2. Vraag & Antwoord - Jeugdkampen

Jeugdkampen

Jeugdkamp

Registratie

Ik organiseer jeugdkampen. Kan ik klant worden?

Door een forse groei focust Solucious zijn dienstverlening tijdelijk op bestaande klanten. Hierdoor leveren we komende maanden enkel aan jeugdkampen die al klant zijn.

Je kan terecht bij Colruyt Group: in een Colruyt-winkel om zelf je kampinkopen te doen of afhalen via Collect&Go. Voor meer informatie, klik hier.

Bestellen

Welke prijs betaal ik als jeugdkamp?

Het minimum bestelbedrag bedraagt 150 euro (exclusief btw en leeggoed). Bij bestellingen vanaf 300  euro valt de leverkost van 15  euro weg.


Als jeugdkamp geniet je van 3% korting op je totaalbedrag voor leveringen van 15/6 t.e.m. 15/9/2024. Exclusief gemeentelijke vuilniszakken. Deze korting wordt verrekend op het einde van je factuur.



Opgelet! Indien je niet ingelogd bent als jeugdkamp zie je niet jouw finale prijs. Log in om de juiste prijs te zien.

Hoe reserveer je je leverdag als jeugdkamp?

Sommige leverdagen zijn snel volzet. Reserveer je gewenste leverdag door hiervoor nu al een bestelling te plaatsen.

  1. 1. Selecteer je gewenste leverdag.
  2. 2. Voeg je kampbenodigdheden toe aan je winkelwagen & plaats nu al deze bestelling (ook al is de levering pas in de zomervakantie).
  3. 3. Aantal deelnemers gewijzigd? Te weinig of te veel producten besteld? Iets vergeten? Geen probleem! Je kan je bestelling zelf online aanpassen tot 3 werkdagen voor je levering.

Lees hier hoe je je bestelling online aanpast

Kan je kamp door omstandigheden niet doorgaan?

Vergeet dan niet je reeds geplaatste bestelling(en) te annuleren. Contacteer hiervoor onze klantendienst via info@solucious.be met vermelding van je klantennummer ('BE.....').

Ik kan mijn gewenste leverdag niet kiezen. Kan ik alsnog bestellen voor mijn kamp?

Sommige leverdagen zijn snel volzet wegens kampdrukte. Kies een andere beschikbare leverdag.


Past een ander levermoment niet voor je kamp? Dan kan je nog steeds terecht bij Colruyt Group: in een Colruyt-winkel om zelf je kampinkopen te doen of afhalen via Collect&Go. Voor meer informatie, klik hier.

Levering op kamp

Krijg ik als jeugdkamp een bewijs van levering?

Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs.

Digitale leverbon1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.

Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering).
- 5 uur voor levering beschikbaar
- online bij 'Mijn bestellingen' (voor iedereen met een login van onze website)
of via de track-and-trace mail (enkel voor diegene die deze e-mails ontvangt)

Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
Lees hier meer info over hoe je je leverbon digitaal zal kunnen raadplegen.


digitaal ontvangstbewijs2. Je ontvangt ook een digitaal ontvangstbewijs met de verrekening van de dragers en het leeggoed.
Onze medewerker zal je vragen om deze formulieren elektronisch te ondertekenen. Het digitale ontvangstbewijs valt meteen daarna in je mailbox.



Kan ik ons jeugdkamp ook op andere dagen laten beleveren?

We leveren op alle weekdagen en zaterdagen. Dit jaar beleverden we jeugdkampen extra op zondag 21 juli 2024, maar deze dag is al volzet

Kan ik mijn kampadres invullen als leveradres?

Bij het plaatsen van je bestelling kan je je kampadres ingeven als alternatief leveradres. We leveren eenmalig op dit adres.

  - Ga naar je winkelwagen.
  - Vink de checkbox ‘Kampadres’ aan.
  - Vul je kampadres in; waar we de boodschappen moeten leveren.
  - Plaats je bestelling.

Vermeld ook je gsm-nummer in de bestelreferentie. Zo ontvang je van ons 5 uur voor je levering een sms met het verwachte leveruur.


5 uur voor je levering krijg je een track-and-tracelink in je mailbox.

Facturatie

Wanneer betaal ik de factuur van mijn kampbestelling?

Je digitale factuur ontvang je na levering via e-mail. Je 3% korting op kampbestellingen wordt herrekend op het einde van deze factuur.

Je betaalt ten laatste op de vervaldag. Dit is makkelijkst door te klikken op de Digiteal-betaalknop in de e-mail met je factuur. Zo betaal je rechtstreeks met Bancontact of Payconic via een online betaalplatform.


De voordelen van de betaalknop

  • Win tijd: gegevens al ingevuld dankzij 1 druk op de knop
    - Je betaalt steeds het juiste bedrag
    - Geen factuur- of rekeningnummers meer opzoeken en intypen
  • Betaal veilig: erkend door de Nationale Bank van België
  • Herkenbaar:
    - Factuur nog niet betaald? Op de blauwe knop staat ‘Betaal nu’
    - Factuur betaald via het online betaalplatform? De blauwe knop in de e-mail wordt meteen groen. Op de knop staat ‘Betaald’.
    - Dit werkt ook als je de e-mail doorstuurt naar iemand.


Betalen via overschrijving is ook mogelijk. Vermeld dan zeker je factuurnummer in je betalingsreferentie.

tl_files/content_resources/Homepage/Leveranciers-banners/Homepage Slider Sopromo Social/2020-01 januari/MONSTER_540X185PX_FR_V2_4.jpg