Registreren

Registratie

Ik heb een horecazaak, zorginstelling, kmo of grote onderneming. Hoe word ik klant?

Het volstaat om je eenmalig online te registreren. Dat is volledig gratis. Ik registreer me.

 

Heb je een ondernemingsnummer? Dan kun je meteen bestellen. Ken je je ondernemingsnummer niet? Dan spoor je het snel op via de Kruispuntbank van Ondernemingen.

 

Wil je eerst gecontacteerd worden door een van onze commerciële medewerkers? We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Vul hier je gegevens in.

 

Ik ben particulier. Kan ik klant worden?

Normaal niet. Maar we nemen graag onze maatschappelijke rol op en zetten onze capaciteit tijdelijk in om particulieren te helpen die tijdens de coronacrisis niet tot in de supermarkt raken.

Lees hier verder

Ik ben zorgmedewerker. Kan ik klant worden?

Normaal niet. Maar we nemen graag onze maatschappelijke rol op en zetten onze capaciteit tijdelijk in om zorgmedewerkers te helpen die tijdens de coronacrisis niet tot in de supermarkt raken.

Lees hier verder

Ik organiseer (jeugd)kampen. Kan ik klant worden?

Ja, dat kan! Ik registreer me.

Er zijn wel enkele aandachtspunten om je te registeren:

  - Heb je geen ondernemingsnummer? Laat dit veld dan leeg.
  - Vul bij ‘Leveringsadres’ het vaste postadres van je jeugdbeweging in. Let op, dit is niet het kampadres!
  - Bij ‘Type bedrijf’ duid je ‘Jeugd/verenigingen/particulieren’ aan. Kies vervolgens ‘Jeugdbeweging - kampen’.
  - Bij ‘Facturatieadres’ vink je ‘Hetzelfde als leveringsadres’ aan.

 

Vul je persoonlijke contactinformatie nog in en kies vervolgens een gebruikersnaam en wachtwoord. Je bent nu klaar om je eerste bestelling te plaatsen.

 

 

Opgelet! Om je boodschappen te laten leveren op je kampadres, vink je in je winkelwagen ‘Alternatief leveradres’ aan. Vervolgens voer je de adresgegevens van je kampplek in. 

 

Contactinformatie

Hoe kan ik jullie contacteren?

Je vindt onze contactinformatie overal terug op de website.

 

Om het je makkelijk te maken, gebruiken we verschillende kanalen:
- Chat is online: je mag een antwoord verwachten binnen 30 sec
- Chat is niet online: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Mail: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Contactformulier: je mag een antwoord verwachten binnen 1 werkdag
- Telefoon: je mag antwoord verwachten binnen 30 sec

 

We zijn elke werkdag geopend van 8u tot 17u30.

 

Let op: je kunt via deze kanalen geen bestelling plaatsen. Dat kan enkel online via de website. Uiteraard staan onze medewerkers wel paraat voor meer info over producten of prijzen!