Je kunt ook de onderstaande onderwerpen doorzoeken.
We versturen de track-and-tracemail naar de contactpersoon die ook alle ontvangstbewijzen krijgt. Wil je extra personen toevoegen? Dat kan! Neem simpelweg contact op met de klantendienst.
Krijgt onze bezorger onverwacht vertraging? En dreigt je bestelling heel wat later te arriveren dan voorspeld? Dan mag je zoals gewoonlijk een telefoontje verwachten.
Uitzondering: bij externe leveringen via onze partner BD myShopi, ontvang je dit pas in de voormiddag op je leverdag. Lees meer.
We hanterenvaste leverdagenen -uren. Zelfs zaterdagleveringen zijn mogelijk. Via track-and-trace weet je perfect wanneer je bezorger komt!
Heel eenvoudig: via Mijn Solucious op onze website. Hier krijg je een overzicht van lopende en geleverde bestellingen. Ook je klantgegevens en unieke diensten (bv. zaterdagleveringen) zijn hier zichtbaar. Vragen stellen of een retouraanvraag indienen, kan ook! Verwacht je vandaag een bestelling? Dan volg je die hier zelfs via track-and-trace.
Ja! Je ontvangt 5 uur voor je levering een track-and-tracelink in je mailbox*.
Je kunt deze track-and-tracelink ook raadplegen via Lopende bestellingen in Mijn Solucious. Of via het icoon . Je vindt dit rechts boven naast Mijn Solucious. Dit is beschikbaar vanaf de werkdag voor je levering (± 23u).
Zo volg je je order op de voet en weet je dus wanneer je bezorger ongeveer komt.
* Uitzondering: bij externe leveringen via onze partner BD myShopi, ontvang je dit pas in de voormiddag op je leverdag. Lees meer.
Solucious werkt samen met de transportpartner ‘BD myShopi’ voor leveringen van droge voeding. Lees hier waarom.
Dezelfde betrouwbare service
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs. 1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag.
|
Uiteraard. Je krijgt een leverbon en een ontvangstbewijs. 1. Je krijgt een leverbon met de geleverde producten en het geleverde bedrag. Deze krijg je digitaal en op voorhand. (En dus niet meer van je bezorger bij levering). Zo weet je op voorhand exact welke producten je effectief geleverd krijgt.
|
Op je leverbon vind je een overzicht van de producten die je ontvangt bij levering & het totaalbedrag.
Je krijgt deze leverbon enkel digitaal. En dus niet meer op papier van je bezorger.
1. 5 uur voor levering is je leverbon online beschikbaar. Je vindt deze op 2 manieren
2. Bij je lopende en/of geleverde bestellingen klik je op de knop 'Bekijk je leverbon’.
of
3. Je vindt een online overzicht van alle producten die geleverd én niet geleverd* worden. Ook de aantallen en prijzen vind je terug.
*Uitgezonderd diepvriesproducten.
4. Liever een pdf? Klik bovenaan het overzicht op het pdf-icoon om je leverbon te downloaden als pdf.
Bij het plaatsen van je bestelling kan je je kampadres ingeven als alternatief leveradres. We leveren eenmalig op dit adres.
- Ga naar je winkelwagen.
- Vink de checkbox ‘Kampadres’ aan.
- Vul je kampadres in; waar we de boodschappen moeten leveren.
- Plaats je bestelling.
Vermeld ook je gsm-nummer in de bestelreferentie. Zo ontvang je van ons 5 uur voor je levering een sms met het verwachte leveruur.
5 uur voor je levering krijg je een track-and-tracelink in je mailbox.