Bijbestellen: bestel vanaf nu makkelijk en snel nog 10 producten bij

Ben je nog iets vergeten? Heb je onverwacht meer nodig dan je initieel bestelde?
Dan zijn er voor jou als horeca- of grootkeukenklant 2 mogelijkheden: bijbestellen of je bestelling aanpassen

Bijbestellen Bestelling aanpassen

1 werkdag voor levering, tot 11u. Je vult je hoofdbestelling aan met een nieuwe bijbestelling.
Bv: Je plaatst woensdag je bestelling voor vrijdag. Dan kan je vanaf woensdagavond tot donderdag 11u een bijbestelling plaatsen.

  • Maximaal 10 verschillende producten in je bijbestelling. De hoeveelheid per extra product is onbeperkt.
  • Je geplaatste hoofdbestelling kan je niet meer aanpassen op dit moment. 
  • Je kan alle producten toevoegen die we in stock hebben, behalve bestelartikels.

Prijs

  • Er is geen minimum bestelbedrag geldig voor je bijbestelling.
  • De bijbestelling ontvang je samen met de hoofdbestelling. Een eventuele logistieke bijdrage betaal je slechts één keer.

Hieronder lees je hoe je een bijbestelling plaatst.

Tot 2 werkdagen voor levering, tot 's avonds. Je wijzigt je hoofdbestelling. 
Bv: Je plaatst maandag je bestelling voor vrijdag. Dan kan je tot woensdagavond je bestelling aanpassen.

  • Hoeveelheden aanpassen, producten toevoegen en/of verwijderen. Zoveel producten als je wil.
  • Je doet dit zo vaak je wilt 
  • Je kan alle producten toevoegen die we in stock hebben, behalve bestelartikels

Hier lees je meer over hoe je je bestelling online aanpast.

Hoe werkt bijbestellen ?

Heel eenvoudig.

  1. Je plaatst een hoofdbestelling. Tot 2 werkdagen voor levering kan je deze hoofdbestelling makkelijk wijzigen. 
  2. 1 werkdag voor levering (tot 11u) kan je bijbestellen. Start je bijbestelling op dezelfde manier als je hoofdbestelling.
  3. Bij het kiezen van je levermoment, selecteer je de dag van je hoofdbestelling. Je ziet meteen de deadline: je hebt tijd tot 1 werkdag voor je levermoment tot 11u
  4. Je voegt extra producten (maximaal 10) toe aan deze bijbestelling.

Let op: bestelproducten en bepaalde ultraversproducten kan je niet bijbestellen. 

Start je bijbestelling

Veelgestelde vragen

  • Waarom is dit beperkt tot 10 producten?
    Om de betrouwbaarheid van je levering van bijbestelde producten te garanderen, beperken we het aantal verschillende producten.

  • Wat als ik meer dan 2 werkdagen voor levering nog extra producten wil toevoegen aan mijn bestelling?
    Tot 2 werkdagen (voor 17u30) voor je levering pas je je bestelling aan via “aanpassen bestelling”. Dit biedt je de flexibiliteit om aan je bestelling zowel producten toe te voegen of producten te verwijderen. 
    > Lees hier hoe het werkt.

  • Welke producten kan ik toevoegen aan mijn bijbestelling?
    Met uitzondering van bestelartikels en ultravers kan je alle producten toevoegen die we in stock hebben. Je herkent deze bestelproducten aan het klokje naast het artikelnummer. 

  • Kan ik aan mijn bijbestelling nog aanpassen nadat ze verstuurd is?
    Neen, er zijn geen aanpassingen meer mogelijk op je geplaatste bijbestelling.