Ben je nog iets vergeten of zijn je hoeveelheden groter dan je initieel bestelde?
Dan zijn er voor jou als horeca of grootkeuken klant 2 mogelijkheden: bijbestellen of je bestelling aanpassen.
Bijbestellen | Bestelling aanpassen |
Je vult je hoofdbestelling tot 1 werkdag (11u) voor levering aan met een nieuwe bestelling
De bijbestelling ontvang je samen met de hoofdbestelling. Een eventuele logistieke bijdrage betaal je slechts één keer. De hoeveelheden van je reeds geplaatste hoofdbestelling kan je niet meer aanpassen op dag B.
Hieronder lees je hoe je een bijbestelling plaatst. |
Je wijzigt je hoofdbestelling tot 2 werkdagen (17u30) voor levering. De hoeveelheid producten toevoegen/verwijderen is onbeperkt. Hou hierbij wel rekening met producten (tijdelijk) niet in stock en met de besteltermijn van bepaalde producten (te herkennen aan het zwarte label met tekst D + 3, …). Bijvoorbeeld: Plaats je een bestelling op maandag voor levering op vrijdag? Dan kan je nog tot woensdag (17u30) je bestelling aanpassen. Hier lees je meer over hoe je je bestelling online aanpast. |
Hoe werkt bijbestellen ?
Heel eenvoudig.
- Je plaatst 2 werkdagen tot 17u30 voor je levering een hoofdbestelling.
- Je bijbestelling start je op dezelfde manier als je hoofdbestelling. Bij “Gekozen levermoment” (1) selecteer je de dag van je hoofdbestelling.
- Bij “deadline voor de bestelling” (2) komt het nieuwe afsluitmoment voor je bestelling: 1 werkdag voor je levermoment tot 11u. Je voegt extra producten (maximaal 10) toe aan deze bijbestelling.
- Bijbestellen is niet van toepassing voor ultraverse producten of bestelartikelen.
Veelgestelde vragen
- Waarom
is dit beperkt tot 10 producten?
Om de betrouwbaarheid van je levering van bijbestelde producten te garanderen, beperken we het aantal verschillende producten.
- Wat
als ik meer dan 2 werkdagen voor levering nog extra producten wil toevoegen aan mijn
bestelling?
Tot 2 werkdagen (voor 17u30) voor je levering pas je je bestelling aan via “aanpassen bestelling”. Aanpassen bestelling biedt je de flexibiliteit om aan je bestelling zowel producten toe te voegen of producten te verwijderen.
> Lees hier hoe het werkt.
- Welke producten kan
ik toevoegen aan mijn bijbestelling?
Met uitzondering van bestelartikels en ultravers kan je alle producten toevoegen die we in stock hebben. Je herkent deze producten op onze website aan het zwarte label met tekst D + 2, D + 3, …
- Kan ik aan mijn bijbestelling nog aanpassen nadat ze verstuurd is?
Neen, er zijn geen aanpassingen meer mogelijk op je geplaatste bijbestelling.