Nieuwsoverzicht

Klanten die een product kochten waarvoor een terugroeping geldt, informeren wij steeds via e-mail, uiterlijk de werkdag volgend op de terugroeping. 

Woensdag, 13 Februari 2019

Solucious in cijfers : resultaten januari

Recent besloten we om, als eerste foodservice leverancier, de resultaten van ons service niveau te delen met onze klanten. Concreet informeren we jou maandelijks over de beschikbaarheid van onze producten en over hoeveel bestellingen we op tijd bezorgden de maand voordien.

Lees meer

Donderdag, 7 Februari 2019

Mogelijke hinder op 13/02 door nationale staking

Op woensdag 13 februari vindt een nationale staking plaats.

Lees meer...

Vrijdag, 27 Juli 2018

Hoe levert Solucious jouw producten?

Jouw bestelling efficiënt bezorgen zit in ons DNA. Een goede service bespaart ook jou tijd. We herinneren jou graag aan onze servicevoorwaarden.

Lees meer

Dinsdag, 12 Juni 2018

Solucious trekt volledig de kaart van duurzaam gevangen vis

Sinds 2011 verduurzaamt Colruyt Group zijn huismerkenaanbod van zowel wilde als gekweekte vis. Daar mogen we nu de vruchten van plukken.

Lees meer

Dinsdag, 29 Mei 2018

Welkom bij de vernieuwde Solucious-website!

Bestel je je producten online bij Solucious? Dan staat jouw gebruiksgemak voorop. Daarom gingen we op zoek naar manieren om ons bestelplatform nog efficiënter te maken.

Lees meer

Maandag, 30 April 2018

Nieuwe bestel- en levervoorwaarden

Vanaf 1 mei geldt een nieuw minimum bestelbedrag.

Lees meer