Welkom bij Solucious!
In 5 stappen online bestellen en laten leveren
Klant worden bij Solucious? Registreer je eenvoudig online.
Daarna is je bestelling geplaatst en geleverd in 5 snelle stappen. Lees hieronder hoe.
2. Vul je winkelwagen
- Vind gemakkelijk producten via de zoek of het assortiment
- Filter op promoties, merk, categorie, kenmerken, prijs, …
- Bestel je vaak hetzelfde? Gebruik je bestelhistoriek en persoonlijke lijstjes.
Of laad een Excel-bestand op in je winkelwagen.
Wist je dat
- Grootkeuken- of horecaklant? Wij vermelden op onze website standaardprijzen.
Voor jouw speciaal tarief, contacteer je accountmanager. - Koop voordelig dankzij onze straffe promo's.
3. Plaats je bestelling
- Ga naar je winkelwagen en klik onderaan op 'bestelling plaatsen'.
- Plaats je bestelling ten laatste 2 werkdagen voor je gewenste leverdatum.
Bv. bestel op maandag voor levering woensdag.- Je kan je bestelling ook nog aanpassen tot 2 werkdagen voor levering.
Wist je dat:
- Hou rekening met de logistieke bijdrage (prijzen excl. btw en leeggoed)
- Vanaf € 200 tot € 350 : € 20 logistieke kost
- Vanaf €
350
: GRATIS levering
4. Wat gebeurt er na je bestelling?
- Na een halfuur raadpleeg je je bestelling in 'lopende bestellingen'.
- Je ontvang onmiddellijk een bestelbevestiging via e-mail.
- Je digitale factuur krijg je maximaal 3 werkdagen na levering via e-mail en online bij 'Mijn facturen'
- Betaal makkelijk online via smartphone. Of betaal via overschrijving of domiciliëring.
- Betaal makkelijk online via smartphone. Of betaal via overschrijving of domiciliëring.
Wist je dat
- Bij een positieve kredietscore, betaal je na levering via factuur.
- In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
De betalingstermijn en kredietlimiet worden ook op basis van de kredietscore bepaald.
5. Levering
- 5 uur voor levering ontvang je een e-mail met je track-and-trace en je leverbon (overzicht van producten die je krijgt bij levering)
- Ook online te bekijken bij 'lopende bestellingen'.
- Tijdens de levering nemen onze bezorgers eventueel leeggoed en dragers (bakken, karren, ...) weer mee. Minimum evenveel als geleverd.
- Na levering krijg je via e-mail je ontvangstbewijs met het overzicht van retours, bakken, leeggoed, ...
Wist je dat
- Vul je gsm-nummer in bij 'mijn gegevens', zo kunnen onze bezorgers je bereiken indien nodig.
- Producten retourneren? Dat kan. Lees hier onze retourvoorwaarden.
Nog vragen?
Scroll door onze veelgestelde vragen.
Of contacteer onze klantendienst:
maandag – vrijdag: 7u-17u30; zaterdag 7u – 13u00
- Chat met ons
- Bel +32 2 333 88 88
- Mail info@solucious.be
- Gebruik het contactformulier