Welkom bij Solucious!

In 5 stappen online bestellen en laten leveren

Klant worden bij Solucious? Registreer je eenvoudig online.
Daarna is je bestelling geplaatst en geleverd in 5 snelle stappen. Lees hieronder hoe.


 

1. Kies en bevestig je leverdatum

  • Kies je gewenste levermoment en klik op 'bevestigen'.
    • Mogelijke levermomenten: van maandag t.e.m. vrijdag (6u tot 18u) en zaterdag (6u tot 13u)
    • Minimaal levervenster: 3 uur aansluitend, vrij te kiezen.

 Wist je dat

  • Je krijgt altijd de eerstvolgende leverdatum te zien, alsook de deadline om je bestelling te plaatsen.
  • Grootkeuken- of horecaklant? Spreek een vaste leverdag af naar keuze met onze klantendienst.


 

2. Vul je winkelwagen

Wist je dat

  • Grootkeuken- of horecaklant? Wij vermelden op onze website standaardprijzen. 
    Voor jouw speciaal tarief, contacteer je accountmanager.
  • Koop voordelig dankzij onze straffe promo's.


 

3. Plaats je bestelling

  • Ga naar je winkelwagen en klik onderaan op 'bestelling plaatsen'.
  • Plaats je bestelling ten laatste 2 werkdagen voor je gewenste leverdatum.
    Bv. bestel op maandag voor levering woensdag.
    • Je kan je bestelling ook nog aanpassen tot 2 werkdagen voor levering.

Wist je dat:

  • Hou rekening met de logistieke bijdrage (prijzen excl. btw en leeggoed)
    • Vanaf € 200 tot € 350 : € 20 logistieke kost
    • Vanaf € 350 : GRATIS levering


 

4. Wat gebeurt er na je bestelling?

  • Na een halfuur raadpleeg je je bestelling in 'lopende bestellingen'. 
  • Je ontvang onmiddellijk een bestelbevestiging via e-mail.
  • Je digitale factuur krijg je maximaal 3 werkdagen na levering via e-mail en online bij 'Mijn facturen'
    • Betaal makkelijk online via smartphone. Of betaal via overschrijving of domiciliëring.

Wist je dat

  • Bij een positieve kredietscore, betaal je na levering via factuur. 
  • In het andere geval betaal je bij levering via Bancontact, Visa of Mastercard aan onze bezorger.
    De betalingstermijn en kredietlimiet worden ook op basis van de kredietscore bepaald.


 

5. Levering

  • 5 uur voor levering ontvang je een e-mail met je track-and-trace en je leverbon (overzicht van producten die je krijgt bij levering)
  • Tijdens de levering nemen onze bezorgers eventueel leeggoed en dragers (bakken, karren, ...) weer mee. Minimum evenveel als geleverd.  
  • Na levering krijg je via e-mail je ontvangstbewijs met het overzicht van retours, bakken, leeggoed, ... 

Wist je dat


 

Nog vragen?

Scroll door onze veelgestelde vragen.
Of contacteer onze klantendienst: maandag – vrijdag: 7u-17u30; zaterdag 7u – 13u00